Marktplaats App

Verder kijken met de Marktplaats app
Bekijken
Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken.
Gebruik een nieuwere versie of een andere browser. Meer informatie?
Binnenkort stopt de ondersteuning van Internet Explorer 11 op Marktplaats.
Gebruik een nieuwere versie of een andere browser om van Marktplaats gebruik te blijven maken zoals je gewend bent.
Meer informatie.

Accuphase stereoset (woodcases) P300, C200, T100

511 511 x gezien 20 20 x bewaard sinds 14 sep. '20, 18:10

Accuphase stereoset (woodcases) P300, C200, T100

Bieden
511 511 x gezien 20 20 x bewaard sinds 14 sep. '20, 18:10
Deel deze advertentie via:
Bericht

Kenmerken

Conditie : Gebruikt
Merk : Overige merken
Eigenschappen : Losse componenten

Beschrijving

schitterende Accuphase set te koop.

C-200, P-300, T-100.

Voorversterker, eindversterker, tuner.
Met houten woodcases.

Goed functionerend.

Bij een zeer goed bod wordt de set volledig nagekeken door een vakman en waar nodig hersteld.

Even wat nadere toelichting voor bieders die menen dat de set eventueel defect zou zijn; Dit is dus absoluut niet aan de orde. De set werkt PERFECT, alleen kan ik er geen garantie op geven omdat de set inmiddels 50 jaar oud is en ik niet weet of en wanneer er onderhoud is gepleegd aan de set.

De tuner heeft wel een paar nieuwe lampjes nodig, maar dat is het voor zover ik heb kunnen achterhalen dan ook.

De set is afkomstig van een Accuphase liefhebber die hem heeft overgekocht van de eerste koper, die de set al 45 jaar in bezit had.

Meer over de geschiedenis van deze set kan ik niet vertellen.

Bieden dus via de site of uw voorstel per mail.

Van de voor- en eindversterker heb ik de originele gebruikershandleidingen ook voorhanden en deze zullen dan ook bij de set worden geleverd; staan alleen niet op de foto's.

Foto 7 t/m 13 betreffen foto's vwb de specificaties en omschrijving van de set. Deze heb ik van het internet gehaald. Rest van de foto's (1 t/m 6 en 14 t/m 24) zijn van de set zelf.
Lees volledige beschrijving Beschrijving inklappen
Advertentienummer: m1600036611
Advertenties door Google

Meld aan Marktplaats

Dagelijks behandelen wij duizenden gemelde advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn gemeld. Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie.

Wat klopt er niet?

Inloggen