Marktplaats App

Verder kijken met de Marktplaats app
Bekijken

Kroniek '96. Volledig jaaroverzicht in woord en beeld

6 x gezien 0 x bewaard sinds 14 aug. '17, 19:16
Bewaar
Bericht

Kenmerken

Conditie : Gelezen

Beschrijving

Kroniek 96. Volledig jaaroverzicht in woord en beeld. Data, feiten, achtergronden. Agon. Amsterdam, 1997; 120 bladzijden. De Kroniek-jaarboeken geven een compleet beeld van bepalende gebeurtenissen en ontwikkelingen in de jaren negentig. Door informatieve artikelen van hoogwaardige journalistieke kwaliteit, ondersteund met toonaangevend beeldmateriaal, onderscheiden de Kroniek-jaarboeken zich van andere jaaroverzichten. Volledig jaaroverzicht in woord en beeld: data, feiten, achtergronden, meer dan 250 artikelen, ruim 200 foto's, kaarten en grafieken. Aandacht voor nationale en internationale gebeurtenissen op het gebied van politiek, economie, cultuur, wetenschap en sport. Uitslagen van belangrijke sportevenementen. Biografieen van bekende persoonlijkheden die zijn overleden.
Lees volledige beschrijving Beschrijving inklappen
Deel deze advertentie via:
Bewaar
Advertentienummer: m1193411719
Rapporteer deze advertentie
Advertenties door Google

Rapporteer deze advertentie

Dagelijks behandelen wij duizenden gemelde advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn gemeld. Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie.

Wat klopt er niet?