Marktplaats App

Verder kijken met de Marktplaats app
Bekijken
Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken.
Gebruik een nieuwere versie of een andere browser. Meer informatie?

Duitsland, Bonn Beuel met auto's oa VW Bus T2

14 14 x gezien 0 0 x bewaard sinds 14 feb. '20, 16:31

Duitsland, Bonn Beuel met auto's oa VW Bus T2

€ 1,00
14 14 x gezien 0 0 x bewaard sinds 14 feb. '20, 16:31
Bericht

Kenmerken

Staat : Ongelopen
Gebied : Duitsland

Beschrijving

Duitsland, Bonn Beuel met auto's
Bonn Beuel is een uitgestrekt stadsdistrict met de sfeer van een dorp dat bekendstaat om theaters zoals het Pantheon, de Brotfabrik en de Tapetenfabrik, een centrum voor podiumkunsten in een oude fabriek. Het geschiedenismuseum Heimatmuseum Beuel is gevestigd in een complex van vakwerkgebouwen, en de imposante Burg Lede is een gereconstrueerde burcht met een slotgracht. In deze wijk zijn veel Duitse carnavalstradities, zoals het bestormen van het stadhuis, nog springlevend.
Voor de st Jopeh kerk  staan de volgende auto's op het parkeerterrein : een VW Golf, Mazda 323 stationwagen, Ford Taunus met vinyl dak, Renault 9, Ford Fiesta, Opel Kadett, Mazda 626 , Volkswagen Bus T2,
Verder gebeurt er niet veel op het tafereeltje.

Verzamel je een bepaald automerk of autotype op ansichtkaarten , laat het me weten, dan kijk ik wat ik heb voor je.
Verzenden kost 0,91
Lees volledige beschrijving Beschrijving inklappen
Deel deze advertentie via:
Advertentienummer: m1514921246
Advertenties door Google

Meld aan Marktplaats

Dagelijks behandelen wij duizenden gemelde advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn gemeld. Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie.

Wat klopt er niet?

Inloggen