Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Verfijn resultaten

Prijs

Bouwjaar

Kilometerstand

Type motor
Motorvermogen (kW)
Aantal cilinders
Motorinhoud
Motorrijbewijs
Garantie
Moet nu weg

Aangeboden sinds

Opties
Sorteer op

Ducati 696 Monster Aanbod

Wat je moet weten over 696 monster

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

13,3%

13,3% van alle 696 monster advertenties in de categorie Motoren | Ducati zijn in de afgelopen week aangeboden.

Kenmerken

Doorgaans heeft een 696 monster de volgende kenmerken: Naked bike, 501 t/m 750 cc, meer dan 35 kW, 2 cilinders, Sportuitlaat.

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Hoeveel cilinders heeft de Monster 696?
De Monster 696 is uitgerust met een L-tweecilinder motor. Dit type motor zorgt voor een uitstekende balans tussen vermogen en gewicht, wat belangrijk is voor een sportieve rijervaring.
Wat voor type motor heeft de Monster 696?
De motor van de Monster 696 is een vloeistofgekoelde, L-tweecilinder motor. Dit betekent dat hij niet alleen efficiënt is maar ook een soepele afgifte van vermogen heeft, wat ideaal is voor zowel stadsverkeer als bochtige wegen.
Hoeveel versnellingen heeft de Ducati Monster 696?
De Ducati Monster 696 heeft een 6-versnellingsbak. Dit helpt je om soepel te schakelen en zorgt ervoor dat je in verschillende rijomstandigheden de juiste versnelling kunt gebruiken. Of je nu rustig rijdt of sportief, het schakelen voelt altijd natuurlijk aan.
Wat is het gewicht van een Ducati Monster 696?
Het gewicht van de Ducati Monster 696 is ongeveer 167 kilogram. Dit relatief lage gewicht draagt bij aan de wendbaarheid van de motor, waardoor hij makkelijk te hanteren is, zelfs voor minder ervaren rijders.
Hoe is de zithouding op de Ducati Monster 696?
De zithouding op de Monster 696 is sportief maar nog steeds comfortabel. Je hebt een rechte rug en een iets naar voren gebogen positie, die je een goed zicht op de weg geeft en je helpt om controle over de motor te houden, vooral in bochten.