Deken of speelgoedkist€ 65,00
BMW 3-Serie (e46) 3.0 CI 330 Cabrio AUT 2001 Zwart M pakket
€ 9.999,-
KM stand
170.000 km
Bouwjaar
2001
Verbruik
9,80 km/l
Energielabel
Garantie
-
265041sinds 24 aug. '23, 15:18
Wil je precies weten waar je instapt?
Vanaf €149 doet Occasionkeuring Nederland een complete auto-inspectie.
- Overzicht
- Kenmerken
Samenvatting
Merk & ModelBmw 3-Serie (E90)
Bouwjaar2001
Uitvoering3.0 CI 330 CABRIOLET AUT
CarrosserieCabriolet
Kenteken14-PJ-RD
APK tot11 april 2024
BrandstofBenzine
KM stand170.000 km
TransmissieAutomaat 5 versnellingen
EnergielabelF
Verbruik9.8 km/l
Prijs€ 9.999,00
Motorinhoud3.0 liter
Topsnelheid240 km/h
Kosten totaal per maand€ 563,92
Vermogen232 pk
OnderhoudOnderhoudsboekje
Opties
- ABS
- Airbags
- Airconditioning
- Alarm
- Boordcomputer
- Centrale vergrendeling
- Climate control
- Cruise Control
- Electronic Stability Program (ESP)
- Elektrische achterklep
- Elektrische buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Emergency brake assist
- Lederen bekleding
- Lichtmetalen velgen
- Metallic lak
- Mistlampen
- Navigatiesysteem
- Open dak
- Panoramadak
- Parkeersensor
- Radio
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Startonderbreker
- Stoelverwarming
- Xenon verlichting
Algemene kenmerken
Merk & ModelBmw 3-Serie (E90)
Uitvoering3.0 CI 330 CABRIOLET AUT
CarrosserieCabriolet
Kenteken14-PJ-RD
TransmissieAutomaat 5 versnellingen
BrandstofBenzine
KleurZwart
Aantal deuren2
Aantal stoelen4
Kosten
Wegenbelasting€ 92,67 per maand
Reparaties en onderhoud€ 154,61 per maand
Banden€ 32,07 per maand
Brandstof verbruik€ 284,58 per maand
Kosten totaal per maand€ 563,92
Per kilometer€ 0,45
Per jaar€ 6.767,16
Geschiedenis
APK tot11 april 2024
Aantal eigenaren t/m nu8
Eigenaar sinds06 juli 2022
Type laatste eigenaarPARTICULIER
Datum registratie Nederland12 juli 2004
Import autoJa
Nieuwprijs vanaf€ 66.309,00
Motor, prestaties en onderstel
Motorinhoud3.0 liter
Aantal cilinders6
Vermogen232 pk
Koppel300 nm / 3.500 tpm
Topsnelheid240 km/h
TurboNee
Acceleratie 0-100 km/h7.5 sec(0-100)
LPG-g3Nee
Verbruik9.8 km/l
CO2-uitstoot244 g/km
AandrijvingOnbekend
Remmen voorSchijfrem
Maten en gewicht
Lengte4.49 m
Breedte1.76 m
Hoogte1.37 m
Wielbasis2.73 m
Tankinhoud63 liter
Leeg gewicht1.595 kg
Max. toelaatbaar gewicht2.040 kg
Gewicht aanhanger geremd1.600 kg
Gewicht aanhanger ongeremd730 kg
Beschrijving
Na meer dan een jaar genoten te hebben van deze heerlijke auto ben ik aan het rond kijken naar een andere bucketlist auto, niet dat deze mij verveelt al maar gewoon omdat ik het leuk vind om weer rond te kijken en evt over te stappen naar wat anders weer.
Ik kocht deze van een meneer die de auto ruim 7 jaar in bezit heeft gehad en garage gestald is geweest, keurig onderhouden door meneer en daarna door mijn garage.
Ik kocht deze als 330 met chroom pakket (zie laatste 2 foto's) en de standaard bumpers en 17" omdat ik geen betrouwbare 330 noch 325 kon vinden waar het M pakket al op zat. (Zie laatste foto)
En eerlijk is eerlijk, als je een bmw e46 wilt, dan wil je toch de 330 ivm 231pk en niet de 325 met 192 noch de 323 met 170 pk. Het verbruik is hetzelfde dus dan liever een 330, toch !? 1 op 10 rijden ze allemaal !
Maar een mooie Met M Pakket zijn niet voor t oprapen. Dus dan maar 1 die goed in de opties zat en de rest, stoelen (en onderstel ?)al wel had , behalve de bumpers.
Toen bij bimmer products een set besteld, laten spuiten en monteren.
Dus nu heb ik een die helemaal af is. M lip voor op de kofferbak heb ik er net op geplaatst. Dus hij is af.
Staat goed op de Amerk banden, zat profiel nog.
Velgen laten poedercoaten.
Toen ik m kocht, heb ik m bij de beroemde Patrick visser laten keuren, die heeft m zeer knap en goed bevonden, de onderkant was zgan ! Week later direct naar Patrick om de onderkant te tectyleren en wat zaken preventief te vervangen en de olie gelijk maar ververst.
Dus prima onderhouden! Altijd met de hand gewassen en vertroeteld met turtle wax spray.
De einddemper maakt ietsjes diepere brom dan standaard, maar echt niet veel meer, je merkt het, vind ik nauwelijks, zeker niet in de auto. Let dak open boven 5.000 toeren. Dus lekker genieten. Buiten hoger inde toeren maakt die wel lekker geluidje, maar niks overdreven. Het is een dure demper geweest van eisenmann, geen prut merk.
Origineel windscherm heb ik erbij gescoord, en blijft erbij
Ook zit er een e46cabrio kastje of module in waarmee je het dak van afstand kan openen met sleutel, en coming home lights, en knipperlichten paar keer knipperen bij aantikken van richtingaanwijzers
Airco blaast ijs koud !
18" velgen natuurlijk, groot genoeg.
Interieur is nog gaaf en netjes, dak is natuurlijk waterdicht
Inruil beperkt mogelijk, wat ik zei hierboven, ben gewoon rustig aan het rondkijken naar wat leuks wat op m'n bucketlist staat, geen standaard auto die op iedere hoek vd straat staat.
Kmstand loopt op
Ik kocht deze van een meneer die de auto ruim 7 jaar in bezit heeft gehad en garage gestald is geweest, keurig onderhouden door meneer en daarna door mijn garage.
Ik kocht deze als 330 met chroom pakket (zie laatste 2 foto's) en de standaard bumpers en 17" omdat ik geen betrouwbare 330 noch 325 kon vinden waar het M pakket al op zat. (Zie laatste foto)
En eerlijk is eerlijk, als je een bmw e46 wilt, dan wil je toch de 330 ivm 231pk en niet de 325 met 192 noch de 323 met 170 pk. Het verbruik is hetzelfde dus dan liever een 330, toch !? 1 op 10 rijden ze allemaal !
Maar een mooie Met M Pakket zijn niet voor t oprapen. Dus dan maar 1 die goed in de opties zat en de rest, stoelen (en onderstel ?)al wel had , behalve de bumpers.
Toen bij bimmer products een set besteld, laten spuiten en monteren.
Dus nu heb ik een die helemaal af is. M lip voor op de kofferbak heb ik er net op geplaatst. Dus hij is af.
Staat goed op de Amerk banden, zat profiel nog.
Velgen laten poedercoaten.
Toen ik m kocht, heb ik m bij de beroemde Patrick visser laten keuren, die heeft m zeer knap en goed bevonden, de onderkant was zgan ! Week later direct naar Patrick om de onderkant te tectyleren en wat zaken preventief te vervangen en de olie gelijk maar ververst.
Dus prima onderhouden! Altijd met de hand gewassen en vertroeteld met turtle wax spray.
De einddemper maakt ietsjes diepere brom dan standaard, maar echt niet veel meer, je merkt het, vind ik nauwelijks, zeker niet in de auto. Let dak open boven 5.000 toeren. Dus lekker genieten. Buiten hoger inde toeren maakt die wel lekker geluidje, maar niks overdreven. Het is een dure demper geweest van eisenmann, geen prut merk.
Origineel windscherm heb ik erbij gescoord, en blijft erbij
Ook zit er een e46cabrio kastje of module in waarmee je het dak van afstand kan openen met sleutel, en coming home lights, en knipperlichten paar keer knipperen bij aantikken van richtingaanwijzers
Airco blaast ijs koud !
18" velgen natuurlijk, groot genoeg.
Interieur is nog gaaf en netjes, dak is natuurlijk waterdicht
Inruil beperkt mogelijk, wat ik zei hierboven, ben gewoon rustig aan het rondkijken naar wat leuks wat op m'n bucketlist staat, geen standaard auto die op iedere hoek vd straat staat.
Kmstand loopt op
Advertentienummer: m2014682028
Populaire zoektermen