Kenmerken
Beschrijving
BESTELLEN KAN ALLEEN DOOR TE KLIKKEN OP DE LINK RECHTS IN DE ADVERTENTIE VIA MIJN WEBSHOP. PLAATS UW BESTELLING IN HET WINKELMANDJE. VERZENDEN EN AFHALEN ZIJN MOGELIJK (IN HET KEUZE-MENU ) EN BIJ MEERDERE PRODUCTEN WORDEN AUTOMATISCH SLECHTS 1X VERZENDKOSTEN BEREKEND.
BETALING VIA IDEAL OF PAYPAL.
OOK VERZENDING NAAR BELGIË IS MOGELIJK (BETALING VIA PAYPAL). UW BESTELLING WORDT UITERLIJK 1 WERKDAG NA BESTELLING VERZONDEN. EEN TRACK EN TRACE CODE KRIJGT U VAN MIJ DOOR.
KIJK OOK EENS NAAR MIJN ANDERE ADVERTENTIES. VAAK HEB IK VAN EEN BEPAALD ONDERWERP DIVERSE BOEKEN OP VOORRAAD – SCHEELT IN VERZENDKOSTEN.
IN MIJN WEBSHOP BOEKENHOBBY.NL STAAN VELE ANDERE VERZAMELAARS-ITEMS, GESCHIEDENIS-, HOBBY- NATUUR- EN KUNSTBOEKEN TEGEN REDELIJKE PRIJZEN.
Paperback met zeer lichte gebruikssporen, algeheel in nieuwstaat, zonder inschrijvingen.
- 2024
- 202 blz.
Je ziet, we raken er niet over uitgepraat: dit is alweer de derde TopGear Ferrari Special! Deze extra dikke bundel van de beste tests en verhalen over iedereens favoriete Italiaanse supercarmerk ligt nu in de winkels.
De afgelopen jaren is er een hoop gebeurd bij Ferrari. De kern van hun modellengamma, de supercar met V8-middenmotor, werd opgevolgd door de nieuwe 296 GTB met hybride V6. De sierlijke en ingetogen coupé met V8 voorin keerde juist terug, in de vorm van de Roma. De SF90 superhybride kreeg een extra heftige versie. En voor de allereerste keer in de geschiedenis van het merk verscheen er een vierdeurs, vierzits auto die ‘echt heel erg geen SUV is hoor’: de Purosangue, compleet met een ongeblazen V12 in de neus.
Volop actie in de TopGear Ferrari Special III
Al het bovenstaande en meer reden we de afgelopen jaren voor TopGear Magazine en hebben we nu gebundeld in deze Special. Ook Ferrari’s Icona-serie, met twee variaties van de voorruitloze Monza en de jaren-tachtigtastische Daytona SP3, lichten we uitgebreid uit – onder meer in een multitest met vooruitloze roadsters van ‘vreemde merken’. We rijden zelfs met een aantal klassiekers, waaronder een knotsgek getunede Testarossa en een Dino-restomod.
Natuurlijk staan we ook stil bij het 75-jarig bestaan van het merk (in 2022 alweer); bij het XX-submerk waar recent nog de eerste straatauto, de SF90 XX, aan is ontsproten; en bij de one-offs – op bestelling gemaakte modellen waarvan er geen tweede bestaat – die regelmatig uit Maranello komen rollen. Over Maranello gesproken: mocht je daar ooit op bezoek gaan, dan hebben we ook de nodige tips voor je.