Dynamiek van het menselijk bindweefsel 9789036804523€ 19,85
Nooit nog normaal 9789463372619 Omar Mohout
€ 11,85
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
00sinds 4 sep. '24, 21:37
Kenmerken
AuteurOmar Mohout
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789463372619
Jaar (oorspr.)2021
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Nooit nog normaal
Auteur: Omar Mohout
ISBN: 9789463372619
Conditie: Als nieuw
De wereld verandert en doet dat in een duizelingwekkend tempo. Er zijn verschillende krachten die aan de basis van die omwentelingen liggen, maar de digitalisering is ontegensprekelijk de grootste. Laurence Jacobs en Omar Mohout werpen, met de hulp van heel wat experts uit het veld, een blik op de ‘bigger picture’ nu corona die digitale versnelling nog meer heeft doen toenemen. Ze gaan op zoek naar wat de doorgedreven digitalisering betekent voor drie cruciale domeinen in onze maatschappij: het onderwijs, de arbeidsmarkt en het ondernemen.Samen met de auteurs stelt de lezer vast dat een nieuw tijdperk is aangebroken waarin het nooit nog normaal lijkt te gaan worden. Maar dat hoeft niet per se onheilspellend te zijn. Met een ondernemende houding, een niet-bij-de-pakken-blijven-zitten mindset en zin voor initiatief kan iedereen het beste uit dat nooit nog normaal halen. Zo kan de digitalisering ons vleugels geven en een hefboom zijn om meer mens binnen te brengen in alle domeinen van onze samenleving.Laurence Jacobs werkt als Lead Coördinator bij de technologiefederatie Agoria. Ze is ‘Women in Tech’-voortrekker en -ambassadeur en werkt mee aan het ‘Be The Change’-project dat digitalisering en de Belgische arbeidsmarkt in kaart brengt.Omar Mohout is Entrepreneurship Fellow bij Sirris en een veel gepubliceerd auteur. Hij is een voormalige technologieondernemer, een adviseur van groeibedrijven en professor Ondernemerschap bij Antwerp Management School en Solvay Business School.
Titel: Nooit nog normaal
Auteur: Omar Mohout
ISBN: 9789463372619
Conditie: Als nieuw
De wereld verandert en doet dat in een duizelingwekkend tempo. Er zijn verschillende krachten die aan de basis van die omwentelingen liggen, maar de digitalisering is ontegensprekelijk de grootste. Laurence Jacobs en Omar Mohout werpen, met de hulp van heel wat experts uit het veld, een blik op de ‘bigger picture’ nu corona die digitale versnelling nog meer heeft doen toenemen. Ze gaan op zoek naar wat de doorgedreven digitalisering betekent voor drie cruciale domeinen in onze maatschappij: het onderwijs, de arbeidsmarkt en het ondernemen.Samen met de auteurs stelt de lezer vast dat een nieuw tijdperk is aangebroken waarin het nooit nog normaal lijkt te gaan worden. Maar dat hoeft niet per se onheilspellend te zijn. Met een ondernemende houding, een niet-bij-de-pakken-blijven-zitten mindset en zin voor initiatief kan iedereen het beste uit dat nooit nog normaal halen. Zo kan de digitalisering ons vleugels geven en een hefboom zijn om meer mens binnen te brengen in alle domeinen van onze samenleving.Laurence Jacobs werkt als Lead Coördinator bij de technologiefederatie Agoria. Ze is ‘Women in Tech’-voortrekker en -ambassadeur en werkt mee aan het ‘Be The Change’-project dat digitalisering en de Belgische arbeidsmarkt in kaart brengt.Omar Mohout is Entrepreneurship Fellow bij Sirris en een veel gepubliceerd auteur. Hij is een voormalige technologieondernemer, een adviseur van groeibedrijven en professor Ondernemerschap bij Antwerp Management School en Solvay Business School.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505412087
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomanagement accounting berekenen beslissen beheersendichte poortservetringen goudsaris oprijplatenjaydeemio scooter 25 km in SYM