Harvard Business Review over merken-management

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
150sinds 2 okt. '23, 07:22
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing

Beschrijving

Merkenmanagement is essentieel bij het differenteriëren van produkten, vooral in deze tijd van toenemende globalisering. In deze bundel leest u over inzichten en strategieën, waarmee u de waarde van uw merken en produkten kunt maximaliseren.

Met artikelen van bekende auteurs als David A. Aaker over o.a. het al dan niet inschakelen van de massamedia en de concurentie van de oprukkende huismerken. Over de blunders en successen van wereldwijd bekende bedrijven als The Bodyshop.


Uit dezelfde serie verkopen wij ook:

· Harvard Business Review over de balans tussen werk en leven
· Harvard Business Review over Non-profit organisaties
· Harvard Business Review - Interviews met Topmanagers
· Harvard Business Review over people-management
· Harvard Business Review over groeistrategieën
· Harvard Business Review over ondernemerschap
· Harvard Business Review over vinden en binden
Advertentienummer: m2028847765