Basisboek customer journey - een inleiding in het vakgebied

€ 30,00
Verzenden
Thuisbezorgd via PostNL voor € 14,50
1041sinds 25 jan. '25, 19:33
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2022
AuteurJoep van Rensch; Berry Veldhoen; Stephan van Slooten; Bart va...

Beschrijving

Boek: Basisboek Customer Journey
Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied
Auteurs: Stephan van Slooten, Berry Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch & Bart van Ratingen
ISBN: 9789001078409

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 204

Exclusief verzendkosten.

Het “Basisboek Customer Journey” biedt een uitgebreide inleiding in het vakgebied van de customer journey. Het helpt je begrijpen hoe klanten zich bewegen door verschillende fases van hun koopproces, en hoe je deze reis effectief kunt analyseren en optimaliseren. De auteurs leggen uit hoe je de klant centraal stelt in je strategieën, met als doel de klantbeleving te verbeteren en klantloyaliteit te versterken. Dit boek is ideaal voor studenten en professionals die willen leren hoe je klantreis effectief kunt beheren en gebruiken voor commerciële doeleinden.
Advertentienummer: m2227645462
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...