Barry Eisler - Opgejaagd€ 3,00
Gert-Jan Scheers - Modern marketingmanagement
€ 8,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
140sinds 30 mar. '25, 19:31
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2012
AuteurGert-Jan Scheers
Beschrijving
Ondertitel: theorie en toepassing
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 400
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 400
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit...
Advertentienummer: m2251850214
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwojan jans en de kindererenpincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukhuis te koop kruiningenlittle diva dekbedovertreklifetime hemelbedrolling stones exileoude bezemlego 60198 vrachttreinrugtrainer in Sport en Fitnessbladmuziek vintagefitzekschuur staal