H. Roothart - Van trends naar brands

Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
40sinds 6 mei. '25, 09:23
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2002
AuteurH. Roothart; Wietske van der Pol

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 294

Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met elkaar te integreren.
Geen mistige voorspellingen en ook geen inventarisatie van merkenmodellen maar
nieuwe inzichten over de relatie tussen trendonderzoek en merkenbeleid. Aan de
hand van Futuring, het ontwikkelen van een visie op de toekomst, en Domaining, het structureren van een merkenportfolio, wordt uiteengezet hoe organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen, en merken onderling op elkaar af kunnen stemmen.
Waarmee een ieder die streeft naar mentaal leiderschap zich kan voorbereiden op
de toekomst van het merk: Brand in Time.
In deze uitgave staat de integratie van trend- en merkenbeleid voorop. Het combineert analytische methodes voor onderzoek naar trends en merken met visuele ideeën en inspiratie voor visie-ontwikkeling en het opbouwen van merkrelaties...
Advertentienummer: m2265097399