Brecht Daams - 2a, Fysieke en sensorische ergonomieBieden
Herman Toch - Transformeren om te overleven
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
80sinds 6 mei. '25, 09:28
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2012
AuteurHerman Toch
Beschrijving
Ondertitel: marketing in het nieuwe tijdperk
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 332
De wereld staat op zijn kop Stoom je merk klaar voor morgen. De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen tijdperk lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk. Bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
Advertentienummer: m2265098790
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havobiograaf herman broodalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementsergio herman kookboekboek herman broodprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiecamper 6 zitplaatsengratis grond gemeenteglazen schaaltjescaesar beeldhaechan ncttrek bmxmetaaldetector c scopelandelijk stoer sober in Sidetablesgordel clipesso in Merken en Reclame