Marjolein Visser - Basisboek online marketing
€ 50,00
Ophalen
62sinds 13 mei. '25, 11:53
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2023
AuteurMarjolein Visser; Danny Oosterveer; David den Besten
Beschrijving
5e druk
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 672
-Behandelt het volledige online marketingproces;-geschreven door meer dan twintig topspecialisten;-meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Onlinemarketingprofessionals richten zich daardoor in toenemende mate op klantwaarde en klantrelaties, op de korte én op de lange termijn. Voor de vijfde editie van Basisboek Online Marketing is daarom de klantcyclus als uitgangspunt gekozen. Dit heeft geleid tot een ander theoretisch raamwerk en een nieuwe hoofdstukindeling. Per fase van de koop- en gebruikscyclus legt het boek uit hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde creëren...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 672
-Behandelt het volledige online marketingproces;-geschreven door meer dan twintig topspecialisten;-meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Onlinemarketingprofessionals richten zich daardoor in toenemende mate op klantwaarde en klantrelaties, op de korte én op de lange termijn. Voor de vijfde editie van Basisboek Online Marketing is daarom de klantcyclus als uitgangspunt gekozen. Dit heeft geleid tot een ander theoretisch raamwerk en een nieuwe hoofdstukindeling. Per fase van de koop- en gebruikscyclus legt het boek uit hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde creëren...
Advertentienummer: m2267686766
Populaire zoektermen
basisboek online marketingmarketing@questjunior.nlgrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukbasisboek online marketing in Boekeninleiding tot de marketing druk 5basisboek bouwkundemarketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofbasisboek psychologiemarketing essentie in Boeken7 persoons auto kopenvoerbak ponyravaslupo boxenphilips pocket memo in Walkmans en Discmansrolsteiger sambeekballen draakmini cooper voorkopfishbone broekslaapbank 1 persoon in Slaapbanken