Jeroen Olyslaegers – Wil€ 6,00
De Plakfactor – Heath
70sinds 16 jul. '25, 15:13
€ 6,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,20
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
AuteurC. Heath
Beschrijving
Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent? De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.
Paperback, uitgeverij Lev,, 2015, 253 pagina’s. Omgelezen en als nieuw. Mooi exemplaar!
Verzebdkosten: € 4,20
Meer = Minder. Bestel meer van onze boeken, betaal minder verzendkosten!
Paperback, uitgeverij Lev,, 2015, 253 pagina’s. Omgelezen en als nieuw. Mooi exemplaar!
Verzebdkosten: € 4,20
Meer = Minder. Bestel meer van onze boeken, betaal minder verzendkosten!
Advertentienummer: m2289632246
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingkleine scootmobiel in Brommobielen en Scootmobielente huur ommen in Huizen te huurpaeremes in Antiek | Keukenbenodigdhedenbarbie notenkraker in VHS | Kinderen en Jeugdfender roadworn in Snaarinstrumenten | Gitaren | Elektrischkunst naakte vrouw in Kunst | Beelden en Houtsnijwerkenhouten sleutelkastje in Woonaccessoires | Wanddecoratiesbabynestje sleepyhead in Babywiegjes en Ledikanten4x4 in Elektra en Kabelsafrika shirt in Voetbal