SMAAKVRIENDEN: GROENTEN * Angélique Schmeinck€ 54,95
Kenmerken
Conditie
Gelezen
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2019
Auteur
Bert Van Wassenhove
Beschrijving
Bert Van Wassenhove
DE MARKETINGBIJBEL VOOR EEN DIGITALE WERELD
9789492873026
€ 14,20 inclusief verzending binnen Nederland
€ 10 bij ophalen in Groningen
goede staat: lichte gebruikssporen kaft
Uitgeverij Lannoo Campus | Van Duuren Management, © 2019; hardcover, 247 blzn
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?
Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.
De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.
Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.
DE MARKETINGBIJBEL VOOR EEN DIGITALE WERELD
9789492873026
€ 14,20 inclusief verzending binnen Nederland
€ 10 bij ophalen in Groningen
goede staat: lichte gebruikssporen kaft
Uitgeverij Lannoo Campus | Van Duuren Management, © 2019; hardcover, 247 blzn
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?
Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.
De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.
Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Groningen
4x bekeken
0x bewaard
Sinds 31 okt '25
Advertentienummer: m2328366592
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingbulls harrier 2 in Fietsen | Racefietsenkortingscode zalando in Kortingen en Cadeaubonnenaudi a5 in Banden en Velgenbinnendeur 231 x 93 in Deuren en Horrenzilveren vork in Antiek | Goud en Zilverpakjesdrager in Fietsaccessoires | Bagagedragersanton philips in Overige Boekenpizza oven ooni in Pizzaovenschaise longue ikea in Banken | Sofa's en Chaises Longuesgude grasmaaier in Grasmaaiers