Frozen Het verhaal van Anna en Elsa / Makkelijk lezen met

€ 10,80
Verzenden
40sinds 27 feb. '25, 07:54
Deel via
of

Kenmerken

Auteur
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789048734306
Jaar (oorspr.)2018

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Frozen Het verhaal van Anna en Elsa / Makkelijk lezen met Disney
ISBN: 9789048734306
Conditie: Als nieuw

In deze versie van Frozen zijn de zinnen korter en is het verhaal eenvoudiger. Zo kan ieder kind genieten van het verhaal van Anna en Elsa. Duik in een wereld vol kou en ijs. Met een sneeuwman die van zon houdt. Met trollen en een trouw rendier. En de verborgen toverkracht van Elsa. Ook geschikt voor kinderen met dyslexie.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1511207678