Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Schoolvak
Niveau
Overige niveaus
Auteur
Kevin Lane Keller; Philip Kotler
Beschrijving
Ondertitel: de essentie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 542
Contributors: Henry Robben; Tijmen Roozenboom
Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.
De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.
Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 542
Contributors: Henry Robben; Tijmen Roozenboom
Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.
De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.
Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Laren
31x bekeken
0x bewaard
Sinds 17 sep '25
Advertentienummer: m2312235608
Populaire zoektermen
Schoolboekenschoolboeken timmermanschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingschoolboeken havo 3schoolboeken mbo ictbraai bbq in Houtskoolbarbecuestv meubel antraciet in Kasten | Televisiemeubelsmpf 1 in Vinyl | Rockthe time machine in Dvd's | Science Fiction en Fantasydiervoeders in Dierenvoedingyaya broek 42 in Broeken en Pantalons10 cent 1878 in Munten | Nederlandwinnie the pooh beeldjes in Beelden en Beeldjescolbert maat 106 in Kostuums en Colbertswielen hyundai in Ophanging en Onderstel