Kenmerken
Conditie
Nieuw
Niveau
HBO
Oriëntatie
Gamma
Auteur
Ard Heuvelman
Beschrijving
Ard Heuvelman, Bob Fennis, Oscar Peters. Mediapsychologie.
3e dr. Boom Lemma, 2011
199 p. ; 1 cm
ISBN 9789059317116
Nieuw, ongebruikt!
Prijs: 4,00 euro plus verzendkosten
Let op: Kopersbescherming is in overleg beschikbaar
Bij één boek dunner dan 3 cm: als brievenbuspakje, voor 4,25 via postnl.
Bij één boek dikker dan 3 cm kan dit opengeslagen verzonden worden voor 4,25 of voor 5,95 als pakket via Postnl, of voor 4,25 naar een DHL servicepunt (afhalen).
Als pakketpost, bij meerdere boeken: 5,95 (< 3 kg) dan wel 6,95 via Postnl (< 10 kg)
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media. Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.
3e dr. Boom Lemma, 2011
199 p. ; 1 cm
ISBN 9789059317116
Nieuw, ongebruikt!
Prijs: 4,00 euro plus verzendkosten
Let op: Kopersbescherming is in overleg beschikbaar
Bij één boek dunner dan 3 cm: als brievenbuspakje, voor 4,25 via postnl.
Bij één boek dikker dan 3 cm kan dit opengeslagen verzonden worden voor 4,25 of voor 5,95 als pakket via Postnl, of voor 4,25 naar een DHL servicepunt (afhalen).
Als pakketpost, bij meerdere boeken: 5,95 (< 3 kg) dan wel 6,95 via Postnl (< 10 kg)
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media. Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Groningen
10x bekeken
0x bewaard
Sinds 24 nov '25
Advertentienummer: m2337871420
Populaire zoektermen
Studieboeken en CursussenStudieboeken en Cursussenstudieboeken verkopenpabo studieboekenstudieboeken integrale veiligheidskundestudieboeken spaansstudieboeken mbo juridisch administratiefstudieboeken hotelschoolstudieboeken hbo fysiotherapieoscar faasegratis studieboekenstudieboeken alouva studieboekenstudieboekendeens vintage in Stoelenhooibakken in Paarden en Pony's | Overige Paardenspullenvoortent 390 in Caravansdaimler lwb in Jaguarsissy-boy in Woonaccessoires | Kussensrib + hypalon in Rubberbotendragonder in Militaria | Algemeenpiaggio zip 2022 in Scooters | Piaggioaanbouw glijbaan in Speelgoed | Buiten | Speeltoestellenlevende haven in Vissen | Aquaria en Toebehoren