Philip Kotler - Principes van marketing€ 40,00
Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek
€ 55,00
Verzenden
190sinds 5 mar. '25, 13:04
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurMirjam Broekhoff; Harm Stumpel; Erik Kostelijk
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 486
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Advertentienummer: m2242155781
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarktonderzoek mirjam broekhoffwetenschap in beeldmirjam mous hackmarktonderzoek kooiker in Boekenrendement marktonderzoek in Boekengolf 6 r lookstalen bloempotfluitkoord scouting kopenbadkamer accessoires setveluwe zwerfpad boekjeleren gilet zwartstoel pumpsgod of war in PlayStation 4verzamelaars in Supermarktactiesgitaar richwood in Gitaren, Akoestisch