Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)
2021
Auteur
Ard Heuvelman; Oscar Peters; Bob Fennis

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 180

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Mediapsychologie biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandelt de psychologische processen die in de media een rol spelen. Het derde deel laat zien hoe de verschillende typen media zoals nieuws, soaps, en social media ons denken, onze gevoelens en ons handelen beïnvloeden. Voor deze vierde druk zijn alle hoofdstukken geheel herzien en alle voorbeelden geactualiseerd. Mediapsychologie is bedoeld voor studenten in de studierichtingen psychologie, communicatie, media, marketing en journalistiek in het hoger onderwijs...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
's-Gravenhage
22x bekeken
0x bewaard
Sinds 29 aug '25
Advertentienummer: m2305089859