NIEUW! F.Jansen - Zakelijke communicatie voor professionalsBieden
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2015
Auteur
René Boonstra
Beschrijving
GLOEDNIEUW! Verkeerd besteld.
Dé gids voor iedereen die verhalen wil bouwen over meerdere kanalen – van campagne tot merkstrategie.
📘 Nieuwprijs €42,50 – nu voor €20
Ophalen of verzenden mogelijk.
Ondertitel: stappenplan voor communicatieprojecten
Taal: Nederlands; Vlaams
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd...
Dé gids voor iedereen die verhalen wil bouwen over meerdere kanalen – van campagne tot merkstrategie.
📘 Nieuwprijs €42,50 – nu voor €20
Ophalen of verzenden mogelijk.
Ondertitel: stappenplan voor communicatieprojecten
Taal: Nederlands; Vlaams
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Elburg
27x bekeken
0x bewaard
Sinds 4 okt '25
Advertentienummer: m2318429769
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapboonstrawetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaprene elspeetWetenschapblond amsterdam le in Keuken | Serviesdupont pen in Pennenverzamelingenterrarium 40 x 40 in Reptielen en Amfibieën | Toebehorenmontessori regenboog in Speelgoed | Educatief en Creatieftouch adapter vw in Autoradio'sintertoys 20 euro in Gezelschapsspellen | Overigeharry potter philosopher stone in Fantasyla strada maat 39 in Schoenenvictoria 26 in Cd's | Overige Cd'sgele fiat panda in Fiat