Jurkje van Paul Smith maat 40€ 30,00
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2006
Auteur
E. Reijnders
Beschrijving
Ondertitel: naar een interactie-visie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 273
"In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een ‘communicatievere organisatie’ als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht – terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is.
In 'Interne communicatie voor de professional' laat Erik Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior) communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van ‘his master’s voice’ naar ‘his master’s coach.’ Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 273
"In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een ‘communicatievere organisatie’ als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht – terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is.
In 'Interne communicatie voor de professional' laat Erik Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior) communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van ‘his master’s voice’ naar ‘his master’s coach.’ Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Heerhugowaard
17x bekeken
0x bewaard
Sinds 25 okt '25
Advertentienummer: m2326227407
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapauti communicatierecht voor de sociaal professionalwetenschap van de zielinterne geneeskundewetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapop weg naar de complete professionalwetenschap in beeldforensische wetenschapnike air force in Schoenenborduur stramien in Borduren en Borduurmachinesnapoleon cognac in Glas en Borrelglaasjes36 c in Postzegels | Nederlandhuls marine in Militaria | Algemeenpeak tent in Tentenbad frame in Zwembadenfestool mini systainer in Gereedschapskistenrofra hanglamp in Lampen | Hanglampenfietstas folders in Fietsaccessoires | Fietstassen