Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2006
Auteur
E. Reijnders

Beschrijving

Ondertitel: naar een interactie-visie

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 273

"In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een ‘communicatievere organisatie’ als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht – terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is.

In 'Interne communicatie voor de professional' laat Erik Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior) communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van ‘his master’s voice’ naar ‘his master’s coach.’ Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal.

Het boek is opgebouwd uit drie delen. Deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Heerhugowaard
17x bekeken
0x bewaard
Sinds 25 okt '25
Advertentienummer: m2326227407