M. Buhrs - Gebiedsmarketing

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
250sinds 26 feb. '24, 12:23
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2008
AuteurM. Buhrs; M. van Wingerden
Productnummer (ISBN)9789055945887

Beschrijving

Ondertitel: kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 184

Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (`Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld'), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV's, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.
In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.
Advertentienummer: m2085641236