Philip Kotler - Principes van marketing

€ 15,00
Ophalen of Verzenden
490sinds 19 jan. '24, 21:38
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Nigel Piercy
Productnummer (ISBN)9789043034098

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek...

7e druk
Advertentienummer: m2071320268