Lloyd C. Harris - Principes van marketing

Bieden
Ophalen of Verzenden
250sinds 6 mar. '24, 13:00
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurLloyd C. Harris; Gary Armstrong; Nigel Piercy; Philip Kotler
Productnummer (ISBN)9789043034098

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
Advertentienummer: m2089434472