PC CD-ROM: EASY ENGELS - MAKKELIJKE TAALCURSUS ENGELS

€ 2,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,15
220sinds 10 mei. '24, 09:51
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
TypeTaalcursus
Geschikt voorWindows

Beschrijving

Makkelijke en praktische taalcursus Engels

Met veel effectieve videolessen, praktijkoefeningen en interactieve dialogen in woord, beeld en geluid

BIJ AFNAME VAN TWEE OF MEER ITEMS UIT MIJN TOTALE AANBOD 15% KORTING. OF VIER STUKS KOPEN IS MAAR DRIE TE BETALEN: HET GOEDKOOPSTE IS DAN GRATIS!
=======================
Kenmerken:
EAN: 8713747024247
Distributeur: Davilex – MMICDR 5749
Kijkwijzer: alle leeftijden
Item: 1 CD-rom
Zie verder foto’s
====================================
Nettogewicht exclusief verpakking in gram ongeveer: 99
Afmeting in mm HxBxD ongeveer: 193 x 137 x 15
Trefwoorden:
Bijzonderheden: De CD-ROM en box vertonen geen gebruikssporen; zij zijn NIEUW te noemen
MIJN PRIJS € 2,00 (in prijs verlaagd)
Zie ook mijn andere advertenties!
BIJ AFNAME VAN TWEE OF MEER ITEMS UIT MIJN TOTALE AANBOD 15% KORTING. OF VIER STUKS KOPEN IS MAAR DRIE TE BETALEN: HET GOEDKOOPSTE IS DAN GRATIS!
====================================
Na vooruitbetaling wordt het door u gekochte artikel toegezonden naar het door u opgegeven adres in Nederland. Dit geschiedt voor uw rekening en risico.

VERZENDKOSTEN:
Koop meer items en u bespaart op verzendkosten.
Twee boeken (tot 29 mm dik) kunnen voor de prijs van 1 brievenbuspakje samen worden verzonden. Dat kost dan slechts € 4,25.
U kunt ook gebruik maken van de verzendservice van DHL. Dat kost tot 10 kg maar € 3,99.
Advertentienummer: m2113562506