Grote stapel Motor Magazine 2003-2012€ 10,00
Relatiemedia - handboek voor doelgroepgericht communiceren
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
210sinds 16 mar. '24, 14:10
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauNiet van toepassing
AuteurSak van den Boom
Beschrijving
Dit boek is een zeer goede staat.
Relatiemedia - Praktijkboek voor doelgroepgericht communiceren
Sak van den Boom
Hardcover
ISBN 9789043011327
584 pagina's
Ophalen in Volendam maar opsturen kan natuurlijk ook.
Bekijk ook mijn andere advertenties.
Samenvatting
Het relatiemedium of sponsored magazine, zoals het ook wel wordt genoemd, is in ons land sterk ontwikkeld. Vrijwel alle grote bedrijven, organisaties en instellingen hebben een of meer tijdschriften en maken gebruik van elektronische nieuwsbrieven. Met deze vorm van 'branded content' informeren ze hun klanten, aandeelhouders of medewerkers en proberen ze hun doelgroep beter te binden.
Kritische opdrachtgevers werken bij de totstandkoming van deze media veelal samen met journalistieke bedrijven. Van deze bedrijven wordt een goed inzicht verlangd in de commerci le belangen van de opdrachtgever. Ze behoren veel kennis van marketingcommunicatie te hebben. Een helder journalistiek inzicht en de kunst om een goed evenwicht te vinden tussen de belangen van lezer en opdrachtgever is dan gewenst. Dit boek is daarbij voor zowel opdrachtgever als uitgever en zijn team een praktisch hulpmiddel. Het wil aan de verdere professionalisering van het vak van het ontwikkelen en maken van relatiemedia een bijdrage leveren.
Tientallen professionals hebben aan deze uitgave een bijdrage geleverd, waarmee dit boek veel deskundigheid uit de branche bundelt. Hoewel veel kennis over het vak nog geen media- of bladenmaker maakt, is het uiterst aangenaam als de mediamakers over
veel vakkennis beschikken en de opdrachtgever demakers van relatiemedia met de juiste kennis in vuur en vlam kunnen zetten.
Relatiemedia - Praktijkboek voor doelgroepgericht communiceren
Sak van den Boom
Hardcover
ISBN 9789043011327
584 pagina's
Ophalen in Volendam maar opsturen kan natuurlijk ook.
Bekijk ook mijn andere advertenties.
Samenvatting
Het relatiemedium of sponsored magazine, zoals het ook wel wordt genoemd, is in ons land sterk ontwikkeld. Vrijwel alle grote bedrijven, organisaties en instellingen hebben een of meer tijdschriften en maken gebruik van elektronische nieuwsbrieven. Met deze vorm van 'branded content' informeren ze hun klanten, aandeelhouders of medewerkers en proberen ze hun doelgroep beter te binden.
Kritische opdrachtgevers werken bij de totstandkoming van deze media veelal samen met journalistieke bedrijven. Van deze bedrijven wordt een goed inzicht verlangd in de commerci le belangen van de opdrachtgever. Ze behoren veel kennis van marketingcommunicatie te hebben. Een helder journalistiek inzicht en de kunst om een goed evenwicht te vinden tussen de belangen van lezer en opdrachtgever is dan gewenst. Dit boek is daarbij voor zowel opdrachtgever als uitgever en zijn team een praktisch hulpmiddel. Het wil aan de verdere professionalisering van het vak van het ontwikkelen en maken van relatiemedia een bijdrage leveren.
Tientallen professionals hebben aan deze uitgave een bijdrage geleverd, waarmee dit boek veel deskundigheid uit de branche bundelt. Hoewel veel kennis over het vak nog geen media- of bladenmaker maakt, is het uiterst aangenaam als de mediamakers over
veel vakkennis beschikken en de opdrachtgever demakers van relatiemedia met de juiste kennis in vuur en vlam kunnen zetten.
Advertentienummer: m2093243405
Populaire zoektermen
studieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenhandboek voor lerarenleren communicerenstudieboeken in Boekenhandboek systeemtherapietweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbobasisboek communicerenhandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenhandboek ecologisch tuinierenhandboek groepsdynamicahandboek sportmassagestudieboeken in Schoolboekengazon rollervrouw met vlindershoorn in Rugtassenilse jacobsen maat 40nederland leest in Boeken