Principes van marktonderzoek ISBN 13 9789043011303 Burns

Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
160sinds 12 apr. '24, 08:54
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
OriëntatieGamma
AuteurBurns, A.C

Beschrijving

Principes van marktonderzoek

Isbn13 9789043011303 toepassingen met spss
Auteur: Burns, A.C.
Nederlands - paperback 542 pagina´s

mei 2006

productinformatie
Auteur Burns, A.C.
Taal Nederlands
Afmetingen 23x265x195 mm
Gewicht 1043.0 Gr
Druk 4
Isbn10 9043011304
Isbn13 9789043011303

Niet in geschreven of gemarkeerd

Ophalen in Nederasselt.

Verzending is mogelijk via upsparcel, dhlforyou en post voor vanaf 3,95 euro

Principes van marktonderzoek is de Nederlandse vertaling en bewerking van de vierde editie van het gerenommeerde Engelstalige boek. Het boek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek en beschrijft hoe je deze kunt verwerken in spss. Het boek leert de student met dit programma omgaan, zonder dat de uit leg al te technisch en gedetailleerd wordt. Het boek is voorzien van vele voorbeelden, schermafbeeldingen van spss, vragen en toepassingen. Ten slotte is er ter verduidelijking van het onderzoeksproces een case, die door het hele boek heenloopt.

Ophalen in Nederasselt of verzenden
Advertentienummer: m2103235821