Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Variant

Type advertentie

Leasevorm
Prijs
Bouwjaar
Kilometerstand
Brandstof
Type hybride
Actieradius (min.)

Carrosserie

Cabriolet(16)Coupé(1)Hatchback(39)
MPV
Sedan
Stationwagon
SUV of Terreinwagen(6)
Overige carrosserieën
Aantal deuren
Aantal stoelen
Accu-capaciteit
Accu-laadtijd (max.)
Accu-snellaadtijd (max.)
Vermogen
Motorinhoud
Aantal cilinders
Trekgewicht (geremd) (min.)
Trekgewicht (ongeremd) (min.)
Leeggewicht (max.)
Verbruik
Emissieklasse
Wegenbelasting (max.)
Moet nu weg
BTW verrekenbaar
Sorteer op

Abarth Auto's met Voorwielaandrijving

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Abarth werd in 1949 opgericht door Carlo Abarth, en het merk is sindsdien bekend geworden om zijn sportieve en krachtige auto's. Het gaat terug naar de oorspronkelijke modellen van Fiat, maar de focus ligt op prestaties en rijplezier.
De Abarth met voorwielaandrijving heeft unieke rij-eigenschappen in vergelijking met achterwielaangedreven sportauto's. Dit type aandrijving zorgt voor betere grip in bochten, en de respons van het stuur voelt vaak directer aan. Hierdoor krijg je een sportievere rijervaring, vooral in stedelijke gebieden.
Voordelen van voorwielaandrijving bij Abarth auto’s zijn onder andere betere tractie bij natte of gladde omstandigheden, doordat het gewicht van de motor boven de voorwielen ligt. Dit type aandrijving maakt de auto ook lichter en compacter, wat de wendbaarheid ten goede komt.
Het rijcomfort van een Abarth met voorwielaandrijving is over het algemeen goed, hoewel het sportieve karakter betekent dat de vering aan de stevige kant kan zijn. Dit zorgt ervoor dat je veel feedback krijgt van de weg, wat fijn kan zijn voor een sportieve rijstijl, maar minder comfortabel is op hobbelige wegen.
Het onderhoud van een Abarth met voorwielaandrijving omvat standaard zaken zoals olie verversen, banden wisselen en remmen controleren. Daarnaast is het belangrijk om regelmatig de ophangingssystemen en de uitlaat te controleren, vooral omdat sportieve rijdynamiek extra belasting met zich meebrengt.