Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
€ 10,00
Nog in perfecte staat, maar nu overbodig.
€ 5,00
Goede staat
Ondertitel: moderne mediaplanning taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 132 contributors: désirée van osch touchpoints zij
Media psychology. Type boekomslag: paperback, taalversie: engels, geschreven door: gayle brewer (author)
Taal: nederlands; vlaams wil je gezien worden? Maak dan een video. Video’s zijn het populairste online medium. Maar hoe plan je ee
Taal: nederlands; vlaams de toegankelijke introductie maatschappelijk verantwoord ondernemen laat je uitgebreid kennismaken met de
Ondertitel: alles over het maken van speelfilms, documentaires en bedrijfsfilms. Van scenario tot montage. 11E druk (2019) taal: n
Nieuw
Ondertitel: concern-, interne en marketingcommunicatie taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 328 wat zijn de communicatieb
Taal: nederlands; vlaams dagelijks worden we via kranten, radio, televisie en internet op de hoogte gehouden van wat er in nederla
Corporate entrepreneurship and innovation. Type boekomslag: paperback, taalversie: engels, geschreven door: paul burns (author)
Gereserveerd
Goede staat.
Nog helemaal in perfecte staat. Niet gelezen.
Ondertitel: praktijkboek voor methoden en technieken taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 416 wat is onderzoek? Is een he
Taal: nederlands; vlaams - bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;- met cases van topbureaus;
Ondertitel: perspectieven voor makers en gebruikers taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 336 beeldtaal 3e drukperspectiev