Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
€ 5,00
Taal: nederlands; vlaams - standaardwerk op het gebied van marketingplanning;- sluit aan op de meest actuele nima-b exameneisen (2
Ondertitel: handboek voor de gezondheidszorg taal: nederlands; vlaams de belangstelling voor voeding is nog nooit zo groot geweest
€ 4,00
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 462 marktonderzoek marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werke
Ondertitel: voor ibm spss statistics 27 taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 256 spss (officieel 'ibm spss statistics
Taal: nederlands; vlaams - psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing; - bevat de nieuwste on
Sven hollensen seventh edition pearson
€ 6,00
Marie-joëlle browaeys & roger price third edition pearson
Taal: nederlands; vlaams in de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Sal
Ondertitel: de essentie taal: nederlands; vlaams contributors: paul van der hoek; ton borchert marketing, de essentie, 13e editie
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 352
Gereserveerd
Ondertitel: sensorisch onderzoek: technieken, procedures en toepassingen taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 320 de vijf
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 310 dit boeiende en zeer complete handboek geeft je een brede en vernieuwende visie
Ondertitel: food for you taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 229
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 502 de behoefte aan direct toepasbare bedrijfseconomische kennis blijkt groot, getui