Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
Bieden
Prachtige zeefdruk van eric-jan kremer, voorstellende een formule 1 wagen. Gesigneerd en genummerd (88/200). Een uniek kunstwerk d
Het definitieve marketingplan door sicco c. Santema en jeroen van de rijt. Een boek over marketing strategieën en planning. Zonder
Basisboek wiskunde in business door rob erven, daniël roelfsema en gitte kale. Inclusief website toegang. Geschikt voor mbo niveau
Boek: een goede mailing door klaas jan huizing.
Basisboek bedrijfseconomie studenten uitwerkingen, achtste druk, door drs. Wim koetzier, drs. Rien brouwers en drs. Olaf leppink.
Basisboek logistiek, geschreven door ad van goor en hessel visser. Eerste druk. Inclusief online toetsen. Geschikt voor studie.
Boek: de analyse van de bedrijfsomgeving, geschreven door a.j. Marijs en w. Hulleman. Eerste druk. Uitgegeven door noordhoff uitge
Boek: rapport over rapporteren, zevende druk. Gaat over rapporteren op papier en digitaal. Geschreven door wim hoogland, roel dik
Derde druk van core business, een boek over engelse grammatica voor het hoger economisch onderwijs, geschreven door piet van der v
Boek: inspirerend leiding geven begint bij jezelf door ton rijkers. 18 Tips voor inspirerend leiderschap. Uitgeverij nelissen.
Intercultural sensitivity, 4e herziene editie. Geschreven door ir. Carlos nunez, drs. Raya nunez mahdi en drs. Laura popma. Dit bo
Boek: ethiek en economie - een grensoverschrijdende inleiding door bart wernaart. Uitgegeven door noordhoff uitgevers. Eerste druk
Tweede druk van het boek 'internationaal ondernemen' door radha jethu-ramsoedh en maud hendrickx, uitgegeven door noordhof
Arbeidsrecht begrepen, zesde druk, door mr. H.c. Geugjes en mr. E.b. Wits. Uitgegeven door boom juridische uitgevers. Geschikt voo
Boek: nieuw europees organiseren. Geschreven door jaap jan brouwer en jaap peters. Dit boek behandelt het organiseren op basis van
Complete set van het basisboek bedrijfseconomie en het bijbehorende opgavenboek, beide in de tiende druk. Geschreven door drs. Wim
Boek: gespreksvoering in de juridische praktijk. Onder redactie van victoria van den doel, jacob eikelboom, annemarie roffel en je
Boek: internationaal ondernemen door radha jethu-ramsoedh en maud hendrickx. Eerste druk. Geschikt voor studenten en professionals
Boek: consumentengedrag, de basis, geschreven door andré weber. Vijfde druk. Inclusief code voor online toetsen. Geschikt voor stu
Studieboek retailmarketing, 6e druk, door frank quix. Geschikt voor studenten in het hoger onderwijs die zich verdiepen in retail
Studieboek professioneel inkopen, vierde druk, door kees gelderman en bé albronda. Inclusief online toetsen (code binnenin). Gesch
Studieboek grondslagen van de marketing, achtste druk. Geschreven door bronis verhage. Ideaal voor studenten marketing of geïntere
Studieboek bedrijfskunde integraal, tweede druk. Isbn 978-90-01-86877-2. Geschikt voor hbo/wo niveau.