Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
Bieden
Te koop wegens te fanatiek gezaaid :-) ik kan ze niet allemaal kwijt in mijn kas. Hele mooie stevige stekken komkommer en meloen.
Beide voor 1 vakantie naar japan gebruikt. Super handige en leuke koffertjes. In nette staat.
Gratis
De wintermaanden zijn in volle gang en onze paardjes staan vooral op stal vanwege de nattigheid op de weides. Daarom zoek ik een l
Mooie serviezen, verschillende soorten. Alles in 1 koop = voordelig. Mag ook los. In nieuw staat.
Leuk setje in zacht groen, prima voor een tweede ronde.
Wie maken we blij met dit bijzondere object? Gekocht in een kunst boetiek in giethoorn. Hoort op een plek waar het mooier tot rech
Prachtige klok, in mooie staat. Werkt nog perfect. Ophalen in ‘s-hertogenbosch.
Prachtige antieke klok, in mooie staat, inclusief sleutel om op te winden. Doet het nog perfect. Ophalen in ‘s-hertogenbosch.
Zo goed als nieuwe glazen brander, slechts paar keer gebruikt. Brand op ethanol. Gezellig voor op het terras of in de winter binne
Deze bijzondere glazen schaal is een echte eyecatcher voor elk interieur. Met zijn vloeiende, asymmetrische vorm en kunstige kleur
Leuke houten bijzettafel maar ook te gebruiken als salontafel. Met een grote lade. Afmeting 70 x 70 cm. Af te halen in ‘s-hertogen
Zie omschrijving
Ons kalkoen uitbroed project verliep helaas niet volgens planning, omdat de broedmachine niet goed warm bleef. Nu wel een goed wer