Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
€ 55,00
Schoolboek copy & concept, 7e druk, voor de opleiding communicatie. Geschreven door bert thobokholt, barry de waal en martin w
€ 40,00
Merk en reputatie: issuesmanagement een stappenplan - 3e druk. Geschreven door frank körver en ferdinand helmann. Dit boek is zo g
€ 30,00
Zo maak je een ondernemingsplan, 5e druk, van roel grit, uitgegeven door noordhoff. Dit boek is ongebruikt en geschikt voor opleid
€ 50,00
Beeldtaal, 4e druk, door jos van den broek, willem koetsenruijter, jaap de jong en laetitia smit. Geschikt voor een opleiding comm
€ 80,00
Principes van marketing, 8e editie door philip kotler. Zo goed als nieuw, perfect voor studenten communicatie of marketing. Inclus
Dit is onderzoek! 3E druk van ben baarda. Geschikt voor communicatiestudenten. Het boek is ongebruikt en in nieuwe staat.in overle
€ 58,00
Communicatie handboek, 7e druk, door wil michels. Dit handboek is in zeer goede staat, zo goed als nieuw. Geschikt voor communicat
€ 60,00
Nieuw exemplaar van 'schrijfwijzer' door jan renkema. Ideaal voor studenten communicatie of iedereen die zijn schrijfvaard
€ 25,00
Het groene boekje van van dale. Ongebruikt exemplaar. De officiële woordenlijst van de nederlandse taal. In overleg is het mogelij
€ 45,00
Leren communiceren - 8e druk. Geschreven door carel jansen, aline douma, joyce karreman en jan ravesteijn. Het boek behandelt de t
Basisvaardigheden taal, 4e druk, door ron van hogen & everdien rietstap. Dit boek is gebruikt voor de opleiding communicatie,
€ 22,00
Interculturele communicatie, 5e herziene editie. Auteurs: carlos nunez, raya nunez mahdi, laura popma. Het boek is gebruikt, maar