Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
Bieden
Marketingcommunicatie in 14 stappen – 2e drukauteurs: guy van liemt & gert kootisbn: 978-90-01-75222-4 praktisch en overzichte
Zara 2-piece set – nieuw! ✨ Prachtige zara co-ord set bestaande uit: broek met volume en lovertjes (maat s)topgilet met lovertjes
Blokker statiefventilator verfrissende ventilator voor in huis of op kantoor. In goede staat, gebruikt. Staat: gebruikt, netjes on
Internationaal ondernemen – 3e drukauteurs: radha jethu-ramsoedh & maud hendrickxuitgeverij: noordhoff overzichtelijk studiebo
Algemene economie en bedrijfsomgeving – 6e drukauteurs: wim hulleman & ad marijsuitgeverij: noordhoff overzichtelijk studieboe
Hoofdlijnen nederlands recht – 14e drukauteur: prof. Mr. C.j. Loonstrauitgeverij: noordhoff duidelijk en overzichtelijk studieboek
Financieel management – 4e herziene editieauteurs: kees van alphen & arco verolmeuitgeverij: boom overzichtelijk en praktisch
Retail marketing – 7e drukauteur: frank quixuitgeverij: noordhoff praktisch en overzichtelijk studieboek over retailmarketing. Beh
Webs of influence – the psychology of online persuasion (2nd edition)auteur: nathalie nahai internationaal bekend boek over online
De zeven eigenschappen voor effectieve studentenauteur: sean coveyvertaling: carla zijdemakeruitgeverij: business contact, amsterd
De grote bosatlas – 54e editieuitgever: noordhoff de meest complete en actuele atlas die gebruikt wordt in het voortgezet onderwij