Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
Bieden
Taal: nederlands; vlaams - compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;- toegespitst op het schrijven van een mar
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 247 core business biedt een overzicht van de belangrijkste grammaticale onderwerpen
Ondertitel: het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. Van crm naar klantgedreven ondernemen taal: nederlands;
Taal: nederlands; vlaams - sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;
Ondertitel: toegepaste basisconcepten voor klant- en marktgericht account management taal: nederlands; vlaams account management 3
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 200 contributors: josien moerman 'de marketingorganisatie van de toekomst' i
Taal: nederlands; vlaams de toegankelijke introductie maatschappelijk verantwoord ondernemen laat je uitgebreid kennismaken met de
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 462 marktonderzoek marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werke
Taal: nederlands; vlaams contributors: marc logman; erno pickee; peter nonhof; ed feijen; ton borchert het doel van elke marketeer
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 616 - praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;- behandelt actuele thema’s zoals
Taal: nederlands; vlaams - psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing; - bevat de nieuwste on
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 672
Ondertitel: van strategie tot conversie taal: nederlands; vlaams - doorloopt het hele marketingproces; - geschreven door meer dan
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 704 -heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategi
Taal: nederlands; vlaams operationele verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesma