Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
€ 30,00
Principes van marktonderzoek, 7e editie door alvin c. Burns en ronald f. Bush. Een uitgebreid leerboek voor studenten in het hoger
€ 20,00
Commerciële calculaties 2 van gerard minnaar & niko van der sluijs. 6E druk. Geschikt voor mbo/hbo. Bevat alle benodigde infor
Handboek consumentengedrag van andré weber, 6e druk. Geschikt voor hbo/wo studenten. In goede staat.
€ 15,00
Nieuw, geseald exemplaar van 'leren interviewen' van marian hulshof, 7e druk. Ideaal voor studenten en professionals die h
€ 25,00
The 48 laws of power van robert greene. Dit boek is ongelezen en in goede staat. Het boek beschrijft 48 wetten die je kunnen helpe
€ 40,00
Handboek organisatie en management, 9e druk, door jos marcus en nick van dam. Een klassieker voor studenten en professionals in he
Grondslagen van de marketing, 9e druk, door bronis verhagen en marjolein visser. Dit is een leerboek voor marketingstudies. In goe
Basisboek online marketing van marjolein visser & berend sikkenga, 3e druk. Een compleet handboek voor online marketing strate
Inspirerend boek over management van rik vera. 'managers. The day after tomorrow' biedt nieuwe inzichten in de veranderend
Atomic habits van james clear. Een praktische gids voor het ontwikkelen van goede gewoontes en het breken van slechte gewoontes. L