Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
€ 15,00
Taal: nederlands; vlaams in de business-to-businessmarkt z n allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken b het salesproces. Sale
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 740 - de meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing; - toegankelijk en vol
Ondertitel: van strategie tot conversie taal: nederlands; vlaams - doorloopt het hele marketingproces; - geschreven door meer dan
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 608 marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied
Ondertitel: een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 281 contributor
Taal: nederlands; vlaams - geschreven vanuit de optiek van de salesmanager;- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch
Ondertitel: het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. Van crm naar klantgedreven ondernemen taal: nederlands;
Gereserveerd
Ondertitel: praktische inzichten voor een succesvol marketingplan taal: nederlands; vlaams hoe slagen organisaties erin succesvol
Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 340 merkpositionering is een duide
Ondertitel: de optelsom van internal branding en employer branding in de praktijk taal: nederlands; vlaams contributors: marianne
Ondertitel: sterker staan in leiderschapscommunicatie taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 120 als leidinggevende vervul