Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Aangeboden sinds
Bieden
Zakendoen in 'rusland'. Ervaringen van nederlandse ondernemers in het gos / drs. J. Ritsema, l. Jonkman - te winkel. Den h
Zaken doen met engelstalige landen / b.h. Loof. Het spectrum, utrecht, 1989; 152 bladzijden. Beknopte handleiding in de specifieke
Zakelijke etiquette. De sleutel tot succes / magda berman. Tirion, baarn, 2003; 160 bladzijden. Goede omgangsvormen in het zakelij
Winnie-de-poeh en het oplossen van problemen. Waarin poeh, knorretje en hun vrienden ontdekken hoe je problemen oplost met de los-
Wikinomics. Hoe samenwerking door iedereen met iedereen alles verandert / don tapscott, anthony d. Williams. Business bibliotheek.
Wie heeft mijn kaas gepikt? Omgaan met verandering, zakelijk en privé / spencer johnson. Business bibliotheek. Amsterdam, contact,
Werving, selectie en introductie / loek th.r. Wijchers, loek c.a.h. Van den broek. Kluwer, deventer, 2e druk, 2002; 140 bladzijden
Werving en selectie voor dummies / paula manning, jennifer brugh. Amsterdam, addison wesley, 2002; 330 bladzijden. Isbn 9043006874
Werkplan 2010-2011 kwaliteitsinstituut nederlandse gemeenten. Gemeenten spelen een belangrijke rol in de leefwereld van mensen. Ie
Welke kleur heeft jouw parachute? Een praktisch handboek voor werkzoekers en carriereplanners / richard bolles. Amsterdam, uitgeve
Wat willen we nou van managers? Op zoek naar de essentie van organisaties / wouter fioole. Culemborg, van duuren management, 2014;
Wat leiders drijft. Een klinische benadering van gedragsverandering in organisaties / manfred f.r kets de vries. Amsterdam, nieuwe
Waarom klanten wel!! Bij mij kopen / peter kweekel. Amsterdam, swp, 2006; 69 bladzijden. Isbn 9789066657229. Verkopers zijn er in
Verstandig denken, infantiel handelen; 10 + 5 sleutels om succesvol in te spelen op de ‘onvoorspelbare’ klant / paul postma. Busin
Verkoop je bedrijf. Het is meer waard dan je denkt! / Robin zweedijk. Zaltbommel, haystack, 2009; 134 bladzijden. Isbn 97890778816
Vergaderen? Niet doen! / Ellen de bruin. Amsterdam, business contact, 2014; 124 pagina's. Isbn 9789047007708. Nooit meer zinlo
Verenigingswerk. Een gids voor iedereen / john hendriks. Academic service, den haag, 2005; 246 bladzijden. In dit boek staan de ta
Verbetermanagement. Het goede is de vijand van het betere / twijnstra gudde. Kluwer, deventer, 1987; 275 bladzijden.
Verbeteren en vernieuwen van organisaties, ook werk voor managers / g. Wijnen, mathieu weggeman, rudy kor. Kluwer bedrijfswetensch
Vennootschaps- en rechtspersonenrecht / m. J. G. C. Raaijmakers, f. J. W. Löwensteyn. Pitlo, het nederlands burgerlijk recht, deel
Vechtboek voor managers. Vijanddenken als bedrijfsdoctrine / carl niebling. Marka. Utrecht, het spectrum, 1994; 352 bladzijden. Is
Vecht terug & win. Wat te doen als u niet krijgt waar u recht op hebt. Amsterdam, the reader's digest, 2004; 480 bladzijde
Variaties op de standaard / marjolein februari. Den haag, forum standaardisatie, 2008; 110 bladzijden. Isbn 9789079490011. Marjoli
Van ponden en guldens. Over het brits-nederlandse zakenleven / maurits van rooijen. Shell journaal. Rotterdam, shell nederland, 19
Vaart maken. Energiek veranderen in 90 dagen / hans van der loo. Culemborg, van duuren management, 2014; 207 bladzijden. Isbn 9789
Trends van overmorgen / faith popcorn. Amsterdam, contact, 1992; 240 bladzijden. Isbn 9025403018. Tien uitgewerkte trends in consu
Trainen voor dummies / elaine biech. Amsterdam, addison wesley, 2005; 415 bladzijden. Isbn 9043011371. Studieboek over/voor het tr
Total performance scorecard. Een speurtocht naar zelfkennis en competentieontwikkeling van lerende organisaties / hubert k. Ramper
Toolvision98. Nationaal onderzoek software-ontwikkeltools / denis verhoef. Alphen aan den rijn, array publications, 1998; 158 blad
Tips en tools voor managers / jolanda bouman. Zaltbommel, uitgeverij thema, 4e druk, 2004; 160 bladzijden. Isbn 9058713342. In haa