Te huur bedrijfsruimtes Bedrijvencentrum

Op aanvraag
2560sinds 27 sep. '22, 13:52
Deel via
of

Kenmerken

Oppervlakte50
BestemmingBedrijfsruimte
AanbodtypeHuur

Beschrijving

WWW.LIBERNE.NL

VERSCHILLENDE UNITS TE HUUR VARIËREND VAN 30, 50 en 100 M2.


Bij interesse kunt u mailen naar m.smid@liberne.nl of bellen naar 0650768388.



Algemene Informatie


Bedrijvencentrum Liberné te Veendam is een uitstekende locatie voor startende en doorstartende ondernemers. U vindt hier de perfecte kantoorruimte, bedrijfsruimte, praktijk, atelier of flexplek voor uw onderneming of organisatie.

Wij bieden een goede uitstraling, plezierig werkklimaat, een goede ligging naast de N33, interessante huurprijzen en flexibele huurovereenkomsten.

Op zeer goed bereikbare locatie aan de N33 op Businesspark “de Vrijheid” ligt Bedrijvencentrum Liberné. Er is ruime parkeergelegenheid voor zowel bezoekers als huurders en het openbaar vervoer (trein en bus) ligt op 200 meter van het bedrijvencentrum.
Het bedrijvencentrum heeft totaal 25 units variërend van 30, 50 en 100m2.

Unit
De nette units zijn geschikt voor kantoor en/of lichte bedrijfsactiviteiten en zijn voorzien van een glasvezelaansluiting, een keukenblok en veelal van vloerbedekking. De helft van de units hebben een eigen buiteningang en de anderen zijn te bereiken via de centrale ingang. Een aantal units met buiteningang zijn tevens voorzien van een hal en toilet. De units zijn voorzien van een centraal alarmsysteem welke per unit geschakeld wordt.

Huurkosten
De totale maandkosten bestaan uit een huurprijs van de unit + servicekosten voor algemene kosten en -ruimten en beveiliging + energiekosten.

Contracten
Contracten worden volgens een standaardcontract van ROZ opgesteld. Het contract betreft o.a. de duur van het contract, de opzegtermijn en wat over en weer van de huurder en verhuurder de rechten en plichten zijn. Er wordt door de verhuurder een waarborgsom gesteld van 1 x de maandhuur.
De betaling vindt plaats door middel van automatische incasso op de eerste dag van de maand.

Faceliteiten
  • Gratis Wifi te gebruiken voor u en uw bezoek
  • Glasvezelaansluiting
  • Vergaderzaal vrij te gebruiken
  • Ruime parkeergelegenheid rondom het gebouw
  • Receptie met ontvangsthal
  • Sanitaire voorzieningen voor man/vrouw centraal in het gebouw
  • Het alarm is per ruimte apart te schakelen via de app of de centrale schakelkast
  • Voor u als huurder in ons bedrijvencentrum is uw kantoor 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk

Receptie en algemene ruimten
De algemene ruimten bestaat uit een centrale ingang, 2 vergaderruimten, een pantry en een heren- en damestoiletten. De binnenkomende post wordt in de huurderspostbussen gedaan. Er is een algemene wifi aansluiting te gebruiken door huurders en bezoekers.

Afval
Het afval wordt gescheiden ingezameld; papier, restafval en archiefpapier.

Schoonmaken algemene ruimten

De algemene ruimten en ramen (binnen- en buitenzijde) worden periodiek schoongemaakt.

Schoonmaken eigen units
De gehuurde unit dient door u zelf schoongehouden te worden. Dit kan ook door ons verzorgd worden tegen een maandelijkse vergoeding
Advertentienummer: m1890831108