Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Model

Variant

Type advertentie

Leasevorm
Prijs
Bouwjaar
Kilometerstand
Brandstof
Type hybride
Actieradius (min.)
Transmissie

Carrosserie

Cabriolet(2)
Coupé
Hatchback
MPV
Sedan
Stationwagon
SUV of Terreinwagen
Overige carrosserieën
Kleur
Bekleding
Interieur
Aantal deuren
Aantal stoelen
Accu-capaciteit
Accu-laadtijd (max.)
Accu-snellaadtijd (max.)
Vermogen
Motorinhoud
Aantal cilinders
Trekgewicht (geremd) (min.)
Trekgewicht (ongeremd) (min.)
Aandrijving
Leeggewicht (max.)
Verbruik
Energielabel
Emissieklasse
Wegenbelasting (max.)
Opties
Conditie
Import auto
Onderhoud
Garantie
NAP Nationale Auto Pas
Zekerheden
Moet nu weg
BTW verrekenbaar

Aangeboden sinds

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

De Triumph TR8 heeft een krachtige V8-motor, een sportieve styling en een lichte constructie. Dit zorgt voor een geweldige rijervaring en goede prestaties. Het is ook uitgerust met een aantrekkelijk interieur, waaronder sportstoelen en een dashboard met een retro-uitstraling.
De Triumph TR8 presteert uitstekend op de weg. Dankzij de V8-motor levert hij een krachtige acceleratie, en de handling is meestal scherp en responsief, wat zorgt voor een plezierige rijervaring op zowel bochtige wegen als rechte stukken.
Een Triumph TR8 vereist regelmatig onderhoud zoals het controleren en vervangen van motorolie, het inspecteren van remmen en het afstellen van de vering. Ook is het belangrijk om de koeling te controleren, omdat de temperatuurregeling cruciaal is voor de prestaties van de V8-motor.
Wat de Triumph TR8 bijzonder maakt, is zijn combinatie van retro-ontwerp en moderne prestaties. Het was een van de laatste modellen van het merk, en het heeft een trouwe schare fans dankzij zijn unieke uitstraling en rijervaring. Daarnaast is hij vrij zeldzaam, wat hem tot een interessant verzamelobject maakt.
Bij het kopen van een Triumph TR8 is het belangrijk om de staat van de auto goed te beoordelen. Kijk naar roestplekken, vooral bij de wielkasten en onder de auto. Daarnaast is het goed om te controleren of er recente onderhoudsdocumenten zijn en mogelijk zelfs een proefrit te maken om te zien hoe hij rijdt.