Bieden
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 552 contributors: siets bakker; sylvia van de wetering; henry weessies de meest gebr
Ondertitel: opzetten, uitvoeren, analyseren en rapporteren taal: nederlands; vlaams in dit boek staat de relevantie van onderzoek
Taal: engels aantal pagina's: 256
Organisational change
Taal: nederlands; vlaams contributors: marc logman; erno pickee; peter nonhof; ed feijen; ton borchert het doel van elke marketeer
Taal: nederlands; vlaams de behoefte aan direct toepasbare bedrijfseconomische kennis blijkt groot, getuige het succes van veel op
Taal: nederlands; vlaams projectmatig werken is in de huidige manier van werken niet meer weg te denken. Steeds meer bedrijven, or
Taal: nederlands; vlaams aantal pagina's: 703 winnaar beste marketing studieboek 2018!wat moet een eigentijdse marketingcommun
Taal: nederlands; vlaams - compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;- toegespitst op het schrijven van een mar