Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Verfijn resultaten

Prijs

Direct Kopen
Bestemd voor
Merk
Aantal versnellingen
Wielgrootte
Materiaal
Moet nu weg

Aangeboden sinds

Sorteer op

Bianchi Di2 Racefietsen Te Koop

Wat je moet weten over Bianchi di2

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

24,1%

Van alle Bianchi di2 advertenties is 24,1% beschikbaar voor verzending.

22,4%

22,4% van alle Bianchi di2 advertenties in de categorie Fietsen | Racefietsen zijn in de afgelopen week aangeboden.

Kenmerken

Doorgaans heeft een Bianchi di2 de volgende kenmerken: Meer dan 20 versnellingen, Overige merken, Carbon, 53 tot 57 cm, Heren, 28 inch.

€ 2.120

De huidige gemiddelde prijs van een Bianchi di2 is € 2.120.

Prijscheck

De duurste Bianchi di2 advertentie in de Fietsen | Racefietsen categorie werd aangeboden voor € 7.150, terwijl de goedkoopste voor € 250 stond.

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Het gebruik van een Di2-systeem op je racefiets heeft verschillende voordelen. Ten eerste is de schakelervaring zeer soepel en nauwkeurig. Dit komt door de elektronische schakeling die sneller reageert dan handmatige systemen. Bovendien kunnen schakelsnelheden en -mogelijkheden op je eigen voorkeur worden afgestemd, wat het ideaal maakt voor zowel amateurs als gevorderde rijders. Daarnaast is het systeem vaak minder gevoelig voor vuil en slijtage, wat betekent dat je minder vaak problemen zult ervaren tijdens je ritten.
Het elektronische schakelsysteem van Di2 maakt gebruik van een serie van elektronische componenten die samenwerken om het schakelen op je racefiets te automatiseren. Wanneer je op de schakelknop drukt, ontvangt de elektronische schakelgroep een signaal dat de juiste versnelling kiest. Dit gebeurt razendsnel, waardoor je tijdens het rijden soepeler kunt schakelen. De technologie omvat ook een zelfdiagnosefunctie, zodat je eenvoudig kunt controleren of alles goed functioneert.
Onderhoud van een Di2-systeem kan in bepaalde opzichten eenvoudiger zijn dan dat van traditionele schakelsystemen. Aangezien het systeem minder bewegende delen heeft en minder gevoelig is voor sluipwerk, hoef je je minder zorgen te maken over afstellen en peuteren. Het belangrijkste onderhoud dat je moet doen is de batterij op peil houden en ervoor zorgen dat de onderdelen schoon zijn. Grote onderhoudsbeurten zijn minder frequent nodig, maar als je problemen tegenkomt, kan het handig zijn om een specialist te raadplegen.
Ja, je kunt een Di2-systeem combineren met andere upgrades op je racefiets. Veel rijders passen de wielsets, zadelpen of zelfs het stuur aan zonder dat dit invloed heeft op de werking van het Di2-systeem. Zorg er echter voor dat de onderdelen met elkaar compatibel zijn. Als je plan om te upgraden, is het verstandig om elk onderdeel goed te onderzoeken zodat ze harmonieus samenwerken met je elektronische schakelsysteem.
De batterijduur van een Di2-systeem is meestal vrij goed en afhankelijk van hoe vaak je schakelt. Voor lange ritten is het verstandig om de batterij voor vertrek op te laden en gedurende de rit regelmatig te controleren op de batterijstatus. Het is ook handig om een oplader mee te nemen voor het geval je enorm veel schakelt of op lange tochten gaat. Normaal gesproken, met gemiddeld gebruik, zou je moeten kunnen rekenen op een paar duizend kilometers voordat je de batterij opnieuw moet opladen.