Get social +. Onlinenetwerken voor beginners
Kenmerken
Beschrijving
Get social +. Onlinenetwerken voor beginners
(Jeanet Bathoorn)
Wel eens gehoord van 'social media' maar heb je geen idee hoe het precies werkt en wat je ermee kunt? Ben je nieuwsgierig en wil je ontdekken hoe je er effectief gebruik van maakt om online te netwerken? Dan heb je het juiste boek te pakken. In Get social+ maak je kennis met onlinenetwerken zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Google+, maar ook met andere mogelijkheden om informatie online met elkaar te delen zoals Flickr, Spotify, Foursquare en Prezi. In sneltreinvaart ben je up-to-date, weet je welke netwerksite en tools geschikt zijn voor jouw doel en kun je direct online aan de slag. Of je nu je netwerk wilt vergroten of als ondernemer meer klanten of business wilt aantrekken, laat je inspireren en get social!
Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op heldere wijze uit te leggen aan mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar geen idee hebben waar te beginnen. Haar slogan: 'Digitaliseer jezelf!'
'Jeanet Bathoorn beschrijft in Get Social op een enthousiaste en vlot leesbare manier hoe social media voor ieder van ons van toegevoegde waarde kunnen zijn. Ze doorspekt haar vele praktische tips met cijfers, citaten en voorbeelden van mensen die na lang aarzelen toch social media zijn gaan gebruiken en nu spijt hebben dat ze niet eerder zijn begonnen. Get Social is een aanrader voor iedereen die zich afvraagt wat te doen met social media en de eerste stappen wil gaan zetten op social media vlak.' Jan Vermeiren, oprichter van Networking Coach en auteur van Let's Connect! en Hoe LinkedIn nu echt gebruiken
'Jeanet is één brok dynamiek en authenticiteit op het podium. Heerlijk.' Annemarie van Gaal, ondernemer, investeerder, uitgever, auteur, tv-presentatrice.
Het aantal mensen dat sociaal online is, groeit nog steeds explosief, maar er zijn ook mensen die de sociale media nog moeten ontdekken, niet goed weten wat voor hen leuk of handig zou zijn en hoe te beginnen. Voor hen is dit boekje bedoeld, een enthousiasmerend gidsje voor beginners in social medialand. Met uitleg over online netwerken als LinkedIn, Twitter en Facebook en de mogelijkheden om muziek, fotos, filmpjes, aanwezigheid, interesses, kennis en ervaringen online met elkaar te delen zoals Flickr, Spotify, Foursquare, Wikipedia, Prezi, fora en weblogs. In de hoofdstukken Wat is social media, Een overzicht van online netwerken, De impact van social media, Online netwerken en vrouwen, Handigheidjes bij het online netwerken en Gevaren van online netwerken, geeft de auteur op toegankelijke manier tekst en uitleg. Met vele voorbeelden, tips en citaten en verklarende woordenlijst en literatuur voor verder lezen.
Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Deze editie is geactualiseerd en met dertig pagina's uitgebreid, zo is o.a. Google+ een nieuw onderwerp.
Paperback, 200 pag., geïllustreerd
Uitg. Scriptum, 2011
ISBN 9789055947423
· alleen verzenden, niet ophalen
· op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd