ECU reparatie & ECU klonen & Transmisie KlonenOp aanvraag
Beschrijving
Klaar terwijl u wacht.
Meer vermogen en minder verbruik?:
De turbo van uw auto zorgt ervoor dat de hoeveelheid lucht welke uw motor in gaat wordt verhoogd zodat er meer zuurstof is voor de verbranding. De turbo wordt aangedreven door de uitlaatgassen van de motor en kan een temperatuur van meer dan 700 graden bereiken.
Hoe warmer de ingaande lucht wordt hoe minder zuurstof deze bevat des te lager het rendement tijdens verbranding.
Zodra het roetfilter gedeelte verwijderd is wordt de doorstroming van de uitlaatgassen beter, door de lagere tegendruk kan de turbo efficiënter zijn werk doen en komt sneller en gemakkelijker op de gevraagde druk.
Problemen door een (gedeeltelijk) verstopt roetfilter zijn o.a.:
- Turboschade door te hoge temperatuur ontwikkeling vooral bij langdurig hoge snelheden
- Minder PK's / motorvermogen
- EGR klep schade door teveel druk
- Brandstofverslindende regeneratieprocessen welke tot 12 minuten duren
- Turbo komt slecht op druk
- Terugkerende roetfilter kosten
- Hogere Co2 uitstoot door slecht presterende motor
- Turboschade door teveel tegendruk
- Uitlaatspruitstuk schade
- Hoger brandstofverbruik
- Motorschade als gevolg van teveel tegendruk.
- Lekke pakkingen als gevolg van teveel tegendruk
- Vertraagde gasreactie
Roetfilter modificatie:
Bij de door ons aangeboden uitlaatmodificatie blijft het katalysator gedeelte actief en wordt alleen het roetfilter gedeelte verwijderd. Het roetfilter wordt leeg gemaakt of geboord en wordt professioneel weer dichtgelast vaak wordt de bestaande lasnaad gebruikt. De lasnaad wordt vervolgens weer met zink gecoat zodat deze ook niet zal gaan roesten.
Meer vermogen en minder verbruik?:
De turbo van uw auto zorgt ervoor dat de hoeveelheid lucht welke uw motor in gaat wordt verhoogd zodat er meer zuurstof is voor de verbranding. De turbo wordt aangedreven door de uitlaatgassen van de motor en kan een temperatuur van meer dan 700 graden bereiken.
Hoe warmer de ingaande lucht wordt hoe minder zuurstof deze bevat des te lager het rendement tijdens verbranding.
Zodra het roetfilter gedeelte verwijderd is wordt de doorstroming van de uitlaatgassen beter, door de lagere tegendruk kan de turbo efficiënter zijn werk doen en komt sneller en gemakkelijker op de gevraagde druk.
Problemen door een (gedeeltelijk) verstopt roetfilter zijn o.a.:
- Turboschade door te hoge temperatuur ontwikkeling vooral bij langdurig hoge snelheden
- Minder PK's / motorvermogen
- EGR klep schade door teveel druk
- Brandstofverslindende regeneratieprocessen welke tot 12 minuten duren
- Turbo komt slecht op druk
- Terugkerende roetfilter kosten
- Hogere Co2 uitstoot door slecht presterende motor
- Turboschade door teveel tegendruk
- Uitlaatspruitstuk schade
- Hoger brandstofverbruik
- Motorschade als gevolg van teveel tegendruk.
- Lekke pakkingen als gevolg van teveel tegendruk
- Vertraagde gasreactie
Roetfilter modificatie:
Bij de door ons aangeboden uitlaatmodificatie blijft het katalysator gedeelte actief en wordt alleen het roetfilter gedeelte verwijderd. Het roetfilter wordt leeg gemaakt of geboord en wordt professioneel weer dichtgelast vaak wordt de bestaande lasnaad gebruikt. De lasnaad wordt vervolgens weer met zink gecoat zodat deze ook niet zal gaan roesten.
Website
bmengineering.nlAdvertentienummer: a14179173345861111sinds 2 jan. '22, 00:48
Populaire zoektermen
starlet tuningopel corsa d tuninggolf 4 tuningbullbar t5minder moeten meer flowventura tuningsuzuki swift tuningspoiler t5Tuning en Stylingvolkswagen transporter verhoogdstarlet tuningcorsa b tuningventura tuningtransporter sportlinegebruikte tuinhuisjes in Tuinhuizenschilderij staphorst in Woonaccessoires | Schilderijen, Tekeningen en Foto'sgranito wasbak in Schoonmaakartikelenspeelgoed tractor met geluid in Speelgoed | Fisher-Pricevincent bach in Blaasinstrumenten | Trompettenklok emmen in Antiek | Klokkensound canvas in Soundmodulesart deco heren ring in Antieke sieradenarmsteun opel meriva in Interieur en Bekledingsquishmallows in Speelgoed | Knuffels en Pluche