Kenmerken
Conditie
Gebruikt
Automerk
Universele onderdelen, Amerikaanse onderdelen, Ford, Ford USA
Beschrijving
Aangeboren:
4 Speed Top Loader race spec build.
Wide Ratio - Tag: RUG M2 - komt uit een 68 GT 390.
Gemodificeerde Aluminium unit compleet.
Gebouwd en eigenlijk niet gebruikt, maar een aantal Km mee gereden.
Ook te gebruiken als conversie voor het wisselen van de C4 automaat trans naar de 4 Speed handbak is dit een complete kit.
Hoofdas 28-spline is bewerkt voor meer smering.
Voorzien van zware Koyo lagers.
Deksel met koelribben en 6AN aansluiting bakpomp.
(Deze komt uit Australië Touring car Master series ATS Motorsport)
Voorzien van aanzuig buis via vulplug.
Waar de bakpomp op aangesloten kan worden.
(Kan natuurlijk ook gereden worden zonder bakpomp.)
Bakpomp/steun met AN aansluiting en filter.
Kabel boompje.
1,5 revisie set 1xnieuwe verzwaarde Koyo lager.
Goede conditie gebruikte 1/2 & 3/4 syngro units.
Zitten nieuwe syngro units 1/2 - 3/4 in de bak.
Km/mijl tandwielen diverse vertandingen.
Nieuwe koppelingsplaat Centerforce standaard.
Gebruikte Centerforce Dusl Fricrion kit DF490030 koppelings set zeer lage km stand met montage tool.
Toplager krukas waar de pricieas in draait.
Tilton hydraulische druklager revisie set
OEM 157 tanden vliegwiel 28oz.
ARP vliegwiel bouten + OEM vliegwiel bouten.
Bellhouse bouten 2 sets
Off set dowlpens en OEM set.
Hurst shifter + knop - achteruitrij schakelaar + Kabelboom.
Nylon en de upgrade stalen schakel bussen met afstel tool.
OEM Clutch fork met steun voor in bellhouse.
Quick Time 6063 Bellhousing voorzien van Tilton druklager.
(Deze Bellhousing is compact van maat meer ruimte in de transmissie tunnel/uitlaat)
En S.F.I certified.
(Is ook mogelijk om de OEM clutch fork er in te monteren.)
Pook hoes.
Bak rubber plolyurathane.
OEM cast steel Maine case & rear tail.
Stalen deksel + prieceas/ druklager deksel
OEM Bouten.
Set studs/ARP moeren voor de aluminium Main case.
OEM hoofdas 28-spline gebruikt paar pitjes er in.
OEM yoke.
Handleidingen - stickers - boek.
Home build koppelingspedaal met hydraulische cilinder.
Rempedaal rubber met trim.
Enige wat nog nodig is.
Setje bouten drukgroep koppeling.
AN slang maken tussen pendaal en hydraulisch cilinder of Mechanische druklager.
Bak olie heb ik op voorraad zit er ook bij.
Complete set ophalen, en dan is het geen probleem om alles eventjes door te nemen, en nog vragen te stellen voor advies.
4 Speed Top Loader race spec build.
Wide Ratio - Tag: RUG M2 - komt uit een 68 GT 390.
Gemodificeerde Aluminium unit compleet.
Gebouwd en eigenlijk niet gebruikt, maar een aantal Km mee gereden.
Ook te gebruiken als conversie voor het wisselen van de C4 automaat trans naar de 4 Speed handbak is dit een complete kit.
Hoofdas 28-spline is bewerkt voor meer smering.
Voorzien van zware Koyo lagers.
Deksel met koelribben en 6AN aansluiting bakpomp.
(Deze komt uit Australië Touring car Master series ATS Motorsport)
Voorzien van aanzuig buis via vulplug.
Waar de bakpomp op aangesloten kan worden.
(Kan natuurlijk ook gereden worden zonder bakpomp.)
Bakpomp/steun met AN aansluiting en filter.
Kabel boompje.
1,5 revisie set 1xnieuwe verzwaarde Koyo lager.
Goede conditie gebruikte 1/2 & 3/4 syngro units.
Zitten nieuwe syngro units 1/2 - 3/4 in de bak.
Km/mijl tandwielen diverse vertandingen.
Nieuwe koppelingsplaat Centerforce standaard.
Gebruikte Centerforce Dusl Fricrion kit DF490030 koppelings set zeer lage km stand met montage tool.
Toplager krukas waar de pricieas in draait.
Tilton hydraulische druklager revisie set
OEM 157 tanden vliegwiel 28oz.
ARP vliegwiel bouten + OEM vliegwiel bouten.
Bellhouse bouten 2 sets
Off set dowlpens en OEM set.
Hurst shifter + knop - achteruitrij schakelaar + Kabelboom.
Nylon en de upgrade stalen schakel bussen met afstel tool.
OEM Clutch fork met steun voor in bellhouse.
Quick Time 6063 Bellhousing voorzien van Tilton druklager.
(Deze Bellhousing is compact van maat meer ruimte in de transmissie tunnel/uitlaat)
En S.F.I certified.
(Is ook mogelijk om de OEM clutch fork er in te monteren.)
Pook hoes.
Bak rubber plolyurathane.
OEM cast steel Maine case & rear tail.
Stalen deksel + prieceas/ druklager deksel
OEM Bouten.
Set studs/ARP moeren voor de aluminium Main case.
OEM hoofdas 28-spline gebruikt paar pitjes er in.
OEM yoke.
Handleidingen - stickers - boek.
Home build koppelingspedaal met hydraulische cilinder.
Rempedaal rubber met trim.
Enige wat nog nodig is.
Setje bouten drukgroep koppeling.
AN slang maken tussen pendaal en hydraulisch cilinder of Mechanische druklager.
Bak olie heb ik op voorraad zit er ook bij.
Complete set ophalen, en dan is het geen probleem om alles eventjes door te nemen, en nog vragen te stellen voor advies.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Woerden
77x bekeken
3x bewaard
Sinds 16 dec '25
Advertentienummer: m2345601699
Populaire zoektermen
keramische remmen audibmw m performance remmenrs3 remmen4 pots remklauwgolf r remmenkeramische remmene46 330i remmenbmw m sport remmenremklauw golf 4keramische remmen audir32 remmenbmw m performance remmens3 remmencupra r remmengazelle orange c330 in Elektrische fietsenbmc roadmachine 01 in Fietsen | Racefietsenteak vogels in Accessoires en Onderhoudriviera maison love in Keuken | Serviesarmsteun leon 1moplaadbare waxinelichtje in Woonaccessoires | Kandelaars en Kaarsen409 camper in Campersoverhemd jurk in Jurkenputten auto in Toyotastofzuiger zakken nilfisk in Stofzuigers