0BH/0BT DQ500 Versnellingsbak/Mechatronic revisie

Op aanvraag
1350sinds 5 mar. '24, 11:43
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGereviseerd
AutomerkVolkswagen

Beschrijving

Merk: VAG

(Audi,Volkswagen, Seat, Skoda)
Transmissie: 7 traps DSG (DQ381,DQ500)




Diagnose vooraf
Montage + Aanleren
Na-controle inclusief adaptierit





Verlies van vermogen (schakelen naar neutraal) automatische transmissie kan de combinatie van versnellingen niet opnemen.

 

P0562 16946 Systeemspanning te laag.
P0701 17085 Regelmodule Transmissie onaannemelijk signaal.
P072B 21159 Zit vast in achteruit.
P072C 21153 Zit vast in 1e versnelling.
P072D 21154 Zit vast in 2e versnelling.
P072E 21155 Zit vast in 3e versnelling.
P072F 21156 Zit vast in 4e versnelling.
P073A 21157 Zit vast in 5e versnelling.
P073B 21158 Zit vast in 6e versnelling.
P073C 21159 Zit vast in 7e versnelling.
P0746 17130 Drukregelingsolenoïde 1 kortsluiting met massa. P0841 10784 Sensor / drukschakelaar transmissievloeistofdruk A. P0850 17234 Positieschakelaar parkeren - neutraal, storing ingaand circuit.
P0868 17252 Sensor transmissievloeistofdruk laag.
P1604 18012 Regelmodule defect.
P1624 18032 Actief signaal op Waarschuwingslamp motorstoring.
P1701 18109 Regelmodule Aandrijving (TCM) geblokkeerd.
P1707 18115 Interferentie in de mechatronic module.
P174C 10742 Versnelling Control-Klep 1 elektrische fout.
P175D 10693 Koppeling 1 - opent onbedoeld.
P175E 10694 Koppeling 1 - sluit onbedoeld.
P176A 10725 Versnelling kan niet in 1.
P176B 10726 Versnelling kan niet in 2.
P176C 10727 Versnelling kan niet in 3.
P176D 10728 Versnelling kan niet in 4.
P176E 10694 Koppeling 2 - opent onbedoeld.
P176F 10696 Koppeling 2 - sluit onbedoeld.
P1775 10047 Voeler 1 voor Hydraulische Druk (G193), regelgrens bereikt.
P177B 10806 Koppeling 1, Tolerantielimiet Bereikt.
P177C 10778 Koppeling 2, Tolerantielimiet Bereikt.
P179E 17597Keuzehendel sensor storing.
P17BF 6079 Hydraulische pomp protectie.
P17D4 10902 Klep 3 in transmissie Deel 1 storing.
P17D5 8960 Klep 3 in transmissie Deel 2 storing.
P17D6 18443 Druk van koppeling 1 te hoog.
P17D7 18444 Druk van koppeling 2 te hoog.
P17D8 8040 Koppelbegrenzing als gevolg van koppelingstemperatuur.
P17E0 17593 Sensor voor versnelling actuator 1 storing.
P1814 18222 Drukregelklep 1 (N215), onderbreking / kortsluiting naar massa.
P1815 18222 Drukregelklep 1 (N215), kortsluiting naar plus.
P1818 18227 Drukregelklep 2 (N216), fout in elektrisch circuit. P1819 18228 Drukregelklep 2 (N216), onderbreking / kortsluiting met massa.
P1895 10812 Functieverlies vanwege drukval. /drukbperking.
P1898 18306 Koppeling 1, functiebeperking.
P1899 18307 Koppeling 2, functiebeperking.
P189A 10817 Koppeling 1, te weinig ruimte.
P189B 10818 Koppeling 2, te weinig ruimte.
P189C 10878 Functieverlies vanwege onvoldoende opgebouwde druk.
P2711 19143 Onaannemelijk schakelverloop versnellingsbak.

 

 

 

Bovenstaande zijn een aantal voorbeelden, uiteraard kunnen er ook andere foutcode's aanwezig zijn.






Revisie Mechatronics zijn volledig nieuw opgebouwde mechatronics waaraan daadwerkelijk alle defecte en slijtage gevoelige onderdelen zijn vervangen. Alle mechatronics worden opgebouwd met OEM materialen en worden volledig ge-upgrade naar de laatste verbeterde specificaties. Mede door het perfect reinigen van zowel de binnen als buiten zijde zijn ze vrijwel niet van nieuw te onderscheiden. Iedere mechatronic wordt direct na revisie volledig gecontroleerd op onze DSG testmachine om een correcte werking onder alle omstandigheden te garanderen 

 

0GC927711G

0BH927711C

 



Alle revisie mechatronic's worden vanuit voorraad geleverd zodat er ondanks het arbeidsintensive revisie proces toch snelle omlooptijden gegarandeerd kunnen worden!



Spuiweg 22N
5145NE WAALWIJK
NEDERLAND






www.topcarengineering.nl
info@topcarengineering.nl

Advertentienummer: a1499295518