Merk & Model, uitvoering
Chevrolet CHEVROLET, .
Bouwjaar
1969
Brandstof
Benzine
Motorinhoud
5.7 liter
Vermogen
163 pk
APK tot
9 juli 2011
Beschrijving
Aangeboden:
Project auto 1969 Chevrolet El Camino 350cid Custom.
Kleur: Azure Turquoise Metallic (originele kleur) ZELDZAAM
Automatische transmissie op het stuurwiel
Origineel een V8 350 (niet in de auto)
Geïmporteerd uit Texas in 2009
Het verhaal:
De auto is uit Texas gekomen (San Antonio) in 2009. Toen gekeurd en ik heb er toen 2 jaar mee rondgereden. Het was toen een four speed conversie met een 256 V8 motorblok uit de jaren 80. Helaas was het nogal een slechte conversie dus dat werd hem niet.
Ik heb toen besloten om hem te gaan restaureren, en dan komt het leven ertussen. Inmiddels staat de auto al een tijdje in de garage wachtend op voldoende financiële middelen.
Altijd gestald in een geïsoleerde garagebox.
Pluspunten:
- De auto is hard. De bodem is heel netjes. Wel wat standaard roestplekken achter de achterwielen en bij de achterruit.
- Glas is goed alleen een sterretje in de voorruit
- Originele auto met originele emblemen
- unieke custom interieur (niet de standaard el camino)
- azure Turquoise is de originele (zeldzame) kleur
- met reserve onderdelen (extra achterbumper, neus stuk, extra stuurwiel, en wat moeilijk te vinden dingen zoals emblemen, handvaten etc.)
- nieuw plaatmateriaal voor roestplekken komen bij de auto (zie foto’s)
- kan incl. een nieuwe 2002 moderne V8 (LS 5,3l met automatische transmissie (4L60E) en benodigde onderdelen voor installatie zoals radiator, nieuwe kabelboom, engine mounts, etc.) (heb ik facturen van)
- goed sluitende deuren, tailgate en motorkap
- heeft een bench-seat
Minpunten:
- transmissie tunnel ziet eruit alsof ze met een blikopener de 4 speed hebben geïnstalleerd.
- roestplekken quarter panels (gedeeltelijk gerepareerd
- gootje achterruit is doorgeroest ( standaard plek)
- deuk rechtsachter bij het achterlicht
- scheurtje in een van de hoofdsteunen van de bench seat
- gaatje in de bestuurders deur
Wat is er aan gebeurd:
- interieur is eruit incl dashboard
- oude motor en transmissie zijn verkocht
- voorzijde gedemonteerd en portieren ook
- motorkap had rally pins; deze zijn eruit en de gaten zijn dichtgemaakt en in de primer gezet.
- de cowl is gerepareerd (standaard roestplekken)
- de quarter panels standaard roestplekken zijn weggehaald. Nieuwe panel delen liggen klaar om er opnieuw ingelast te worden
- de slechte lak van de repaint is er grotendeels afgehaald.
- bedrading is eruit en gelabeld in een bak bewaard.
Kortom een eerlijk project met potentie tot een super mooie klassieke Amerikaan, die hoofden doet draaien.
Waarom doe ik hem weg?
Ik zou de auto graag willen restaureren, helaas zeg ik dat al jaren en ik ben net verhuisd naar een plek waar ik hem de komende tijd niet zo goed kan stallen als in de afgelopen jaren.
De auto verdiend het om weer in volle glorie rond te kunnen rijden met iemand die er van kan genieten en voor zorgen.
Let op: ik verkoop hem alleen aan een serieuze geïnteresseerde en het liefst een liefhebber. Ik accepteer geen lage biedingen omdat ik hem kwijt ‘moet’.
Let op: prijs auto is vraagprijs. excl de motor en extra onderdelen voor installatie.
De kosten van de motor en onderdelen was 7500,-
Voor circa 5000,- mogen deze overgenomen worden.
Voor vragen neem contact op. Ik beantwoord ze graag.
De auto staat in Utrecht.
Project auto 1969 Chevrolet El Camino 350cid Custom.
Kleur: Azure Turquoise Metallic (originele kleur) ZELDZAAM
Automatische transmissie op het stuurwiel
Origineel een V8 350 (niet in de auto)
Geïmporteerd uit Texas in 2009
Het verhaal:
De auto is uit Texas gekomen (San Antonio) in 2009. Toen gekeurd en ik heb er toen 2 jaar mee rondgereden. Het was toen een four speed conversie met een 256 V8 motorblok uit de jaren 80. Helaas was het nogal een slechte conversie dus dat werd hem niet.
Ik heb toen besloten om hem te gaan restaureren, en dan komt het leven ertussen. Inmiddels staat de auto al een tijdje in de garage wachtend op voldoende financiële middelen.
Altijd gestald in een geïsoleerde garagebox.
Pluspunten:
- De auto is hard. De bodem is heel netjes. Wel wat standaard roestplekken achter de achterwielen en bij de achterruit.
- Glas is goed alleen een sterretje in de voorruit
- Originele auto met originele emblemen
- unieke custom interieur (niet de standaard el camino)
- azure Turquoise is de originele (zeldzame) kleur
- met reserve onderdelen (extra achterbumper, neus stuk, extra stuurwiel, en wat moeilijk te vinden dingen zoals emblemen, handvaten etc.)
- nieuw plaatmateriaal voor roestplekken komen bij de auto (zie foto’s)
- kan incl. een nieuwe 2002 moderne V8 (LS 5,3l met automatische transmissie (4L60E) en benodigde onderdelen voor installatie zoals radiator, nieuwe kabelboom, engine mounts, etc.) (heb ik facturen van)
- goed sluitende deuren, tailgate en motorkap
- heeft een bench-seat
Minpunten:
- transmissie tunnel ziet eruit alsof ze met een blikopener de 4 speed hebben geïnstalleerd.
- roestplekken quarter panels (gedeeltelijk gerepareerd
- gootje achterruit is doorgeroest ( standaard plek)
- deuk rechtsachter bij het achterlicht
- scheurtje in een van de hoofdsteunen van de bench seat
- gaatje in de bestuurders deur
Wat is er aan gebeurd:
- interieur is eruit incl dashboard
- oude motor en transmissie zijn verkocht
- voorzijde gedemonteerd en portieren ook
- motorkap had rally pins; deze zijn eruit en de gaten zijn dichtgemaakt en in de primer gezet.
- de cowl is gerepareerd (standaard roestplekken)
- de quarter panels standaard roestplekken zijn weggehaald. Nieuwe panel delen liggen klaar om er opnieuw ingelast te worden
- de slechte lak van de repaint is er grotendeels afgehaald.
- bedrading is eruit en gelabeld in een bak bewaard.
Kortom een eerlijk project met potentie tot een super mooie klassieke Amerikaan, die hoofden doet draaien.
Waarom doe ik hem weg?
Ik zou de auto graag willen restaureren, helaas zeg ik dat al jaren en ik ben net verhuisd naar een plek waar ik hem de komende tijd niet zo goed kan stallen als in de afgelopen jaren.
De auto verdiend het om weer in volle glorie rond te kunnen rijden met iemand die er van kan genieten en voor zorgen.
Let op: ik verkoop hem alleen aan een serieuze geïnteresseerde en het liefst een liefhebber. Ik accepteer geen lage biedingen omdat ik hem kwijt ‘moet’.
Let op: prijs auto is vraagprijs. excl de motor en extra onderdelen voor installatie.
De kosten van de motor en onderdelen was 7500,-
Voor circa 5000,- mogen deze overgenomen worden.
Voor vragen neem contact op. Ik beantwoord ze graag.
De auto staat in Utrecht.
Zekerheden van deze auto
APK tot 9 juli 2011
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
Eerste eigenaar
Minder risico op verborgen problemen
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
De Meern
Kopen zonder zorgen?
100% onafhankelijk
Keuringsrapport met advies
Nu aanvragen is morgen in de buurt keuren
Een aankoopkeuring kan al vanaf €179.
Meer informatie4.997x bekeken
34x bewaard
Sinds 26 jul '25
Advertentienummer: m2292859087
Populaire zoektermen
Oldtimersusa oldtimersrenault 4 oldtimerschevrolet pick up oldtimerel caminoOldtimers miniford mustang 1969chevrolet apachechevrolet malibuchevrolet 3100chevrolet oldtimerchevrolet impala 1967chevrolet el caminoprojectmotor 5fw in Motor en Toebehorenlz9y audi a3 in Carrosserie en Plaatwerkpeter pan in Carnavalskleding en Verkleedspullengazelle tranza in Fietsen | Vouwfietseneric kuster gordijnen in Stoffering | Gordijnen en Lamellenhoogslaper met inloopkast in Slaapkamer | Stapelbedden en Hoogslaperspony sleeuwijk in Paarden en Pony's | Overige Paardenspullensupra lorad in Audiokabels en Televisiekabelswoonkamer kast wit in Kasten | Televisiemeubelssteak messen in Keuken | Bestek