Ilse van de Laar-Wijdeven - Recht in de creatieve industrie€ 5,00
Harry van der Schans - iDNA
€ 7,50
Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
400sinds 31 mar. '24, 19:26
Kenmerken
ConditieGelezen
AuteurHarry van der Schans
Beschrijving
Ondertitel: duurzaam leren innoveren
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijften dode opgeschreven.We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde...
Advertentienummer: m2099096337
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingvogue harry styles kopenharry potter boeken in Boekenharry potter luisterboekharry potterharry potter boeken nederlandsharry potter engels in Boekenharry potter 7 delen in Boekenharry potter serie in Boekenharry potter box in Boekenharry potter boeken hardcoverharry potter boeken nederlands box setharry potter collectie nederlandsinspanningsfysiologie oefentherapie en trainingradiator 80 x 80raymond weil geneve horlogepoppenhuis en miniaturenmauro kledingplayskool bal in Kinderen en Baby's