DYMO LabelWriter 450 met één rol labelsGereserveerd
Wilco Verdoold - Zakelijke doelen bereiken met social media
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
520sinds 6 mar. '25, 11:27
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurWilco Verdoold; Marco Frijlink
Beschrijving
Zo goed als nieuw.
Ophalen in Vianen (UT).
Verzenden: kosten en risico voor koper.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 192
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktischmodel dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Ophalen in Vianen (UT).
Verzenden: kosten en risico voor koper.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 192
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktischmodel dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Advertentienummer: m2242461716
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingsocial work in Studie en Cursusbryman social research methodsinspanningsfysiologie oefentherapie en trainingstatistical methods for the social sciencestraining gespreksvaardigheden voor social workboeken social work leerjaar 1 in Boekensocial research methodsmedia en publieksocial research methods brymande media explosie druk 5hulp uit het universumjoe friel training biblecitroen c1 bluetoothaudi a1 stuur in Auto-onderdelendekbedovertrek ikea in Beddengoedscheppach hm1 onderdelenasterix atlasmayoral jashuis te huur brunssumcarstens vaas in Keramiek en Aardewerkgoude decoratieitaliaanse barok meubels in Huis en Inrichting